بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

menunggu hari Osama dan Obama berjabat

Ya Allah , selamatkanlah mereka








Allah telah berjanji akan membangkitkan seseorang itu di akhirat dgn tubuh yg asal dan tidak busuk , tidak juga reput jika mereka terdiri daripada sepuluh golongan ini :
  1. segala Nabi
  2. Orang yang berperang kerana Allah (Jihad fisabilillah)
  3. Orang Alim (Ahli ulama' yang diredhai oleh Allah)
  4. Orang yang mati shahid (mati ketika berperang menegakkan Islam)
  5. Orang yang menanggung Al-Quran (orang yang menghafal ayat-ayat Al-Quran)
  6. Raja yang adil
  7. Tukang azan (Bilal yang azan selama 12 tahun harus masuk Syurga)
  8. Orang yang mati ketika Nifas (orang yang mati bersalin)
  9. Orang yg dibunuh dgn zalim
  10. Orang yg mati pada hari Jumaat atau malamnya

Firman Allah dalam surah Al-Ahzab, ayat 23-24 bermaksud :
' Di antara orang-orang yang beriman itu, ada yang bersikap benar menunaikan apa yang telah dijanjikan kepada Allah untuk berjuang membela Islam, maka di antaranya mereka ada yang telah selesai menjalankan janjinya itu lalu gugur shahid, dan di antaranya ada yang menunggu giliran, dan mereka pula tidak mengubah apa yang mereka janjikan itu sedikit pun. Berlakunya yang demikian supaya Allah membalas orang-orang yang benar disebabkan kebenaran mereka, dan menyiksa orang-orang yang munafik jika ia kehendaki, atau ia menerima taubat mereka. Sesungguhnya Allah adalah maha pengampun, lagi maha mengasihani '.