بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

the things that we regret

GUILTY . Melalui bantuan google translate , di mana kamus dh tak bape diperlukan skunk , guilty memberi makna berdosa . Actly , guilty more to rasa bersalah . ( bodonyer google translate . HAHA ) . Yes , guilty is more to rase menyesal yg ade dlm diri someone bile dorg baru or dh lame wt keje yg salah . Mean ? Menyesal pas buat sesuatu pekerjaan . Dlm normal lyfe , sape yg tak pena rs nyesal ngn ape yg dorg pena wt , rite ? Takkesa benda baek or burok . Aku ?

Theres alot of things that I wish I didnt do . Cthnyer , mase aku standard 6 , aku makan chewinggum . Oke bukan aku diet . Mase tuh kls mlm . Besela , kn nk UPSR mase tuh . Ofkosla kne byk kls kononnyer . HAHAHA . So , aku still ingat kejadian mlm tuh , when my teacher said " Lam kls ni , ade lembu gknyer . Mulut tak benti mengunyah " Aku yg nga syok menulis based on pe yg tertera kt papan itam mase tuh , trus panik . Ape lg , aku pn tuih jepla benda dlm mulut aku tuh luar tingkap , immediately ! Harhar . So , kesannye , aku kene kua kelas ats alasan rude . ==" Sooo , smpaila skunk aku tatao ape yg dorg blaja mlm tuh . Nyesal kn kn ? Hehe .

But , what hurt the most is , ble org dtg kt kite akn ckp ,

" Aku nyesal kenal kau "

or

" I wish I didnt tell you that I love you "

or

" Maybe kite lagi baek tak kenal kot "



It hurts , rite ? Lebih-lebih lg , kite tak rase nyesal pn knl or kwn or syg die . But , its not good to know that we're not important in their lives and we're needless . Sbb , guilty is their new friend . ( pinjam ayat jap , mahap ) I'm a girl hu sometimes had not-so-matured thinking . But , still I do hv a feel . And if someone ckp cmtuh kt aku , mesti aku sedih giler . Walaopn aku tao , ramai jep org yg nk ckp cmtuh kt aku . Haa , ckpla ckpla . Hoho . But peeps , dont change hu ur just because wanted them to accept u in their lives . Let they love u for hu u r , oke ? Tp klu dh rase cm pangai bwh sket level dr setan , tak salah pn klu nk berubah sket . Harhar .

Theres only one thing that the guilty really sometimes , cud kill me . Haihhh . I wish I cud tell her , how much I love her . Rest in peace , buddy . Someday , I hope that I would comfort myself that , I am not a killer .  T.T

Well , whats your story ?