بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

tragedies that happen in yourlife, sometimes it force you to change

musim MidSem skunk buat aku gile. harhar
 Aku pn tatao ape kne ngena ngn tajuk entry aku nih. Maybe sbb tensy ngn study, so otak aku mereng sket. HAHA.

Facts about me :
  • Born in Terengganu
  • study kt UKM, in Mikrobiology
  • sgt suke ble org ckp, " ko nih sara thalover eh? " haha
  • cepat nanes
  • konon kental, tp bolela. haha
  • cepat gile pcye kt something. try me
  • do have a softheart, even slalu jep ckp, " ati aku dh mati "
  • emotional
  • suke maki
  • suke tgk cite katon
  • suke bercerita and suke dgr org cite .
  • suke sgtt dgn merah
  • org ckp aku ni kasar. Yela tuh kot. haha
  • ade org ckp gk aku ni lembut. Lagila betol kot. haha
  • suke sains, benci physics
  • childish sampai rs nk lempang drisendri
  • baran, atau dalam erti kate laen, garang. Tp tade sape yg takot. HAHA
  • can be soo annoying sometimes and irritating to anyone
  • gedik. so what?
  • benci katak gile2
  • pendiam. but with one hu close to me, i cant stop talking. :D
  • manje gile ngn papa
  • my frens. i can count them. harhar
  • love my besties
  • love him :')
  • tak cepat tacing, tp cpt buat org tacing
  • tak pandai urus diri, urus masa
  • kelam kabut. CLUMSY dlm bahase omputeh
  • cengeng gk kenkadang
  • suke berangan tp selalu kejap jep then tersedar sbb papa slalu ckp ms kecik kecik dlu, sape yg kuat berangan kang nnt byk jerawat tumbuh. Fuhh~
  • klu tak ske, kdg2 buat2 ske gk. Hipokritla maknenyer. HAHA. so what? everybody does.
* Rasa nk tambah lagi? Silesile.

I have alot of lack of. Thats why I oweys need someone around me.
Thanx everyone for taking care of me.

o yeah.