بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

mati itu di tangan Allah SWT

Gempak gak tajuk aku nyer entry kali nih. HAHA. Okeoke. Siyesly, as a muslim and muslimah, kite sendiri tao yg mati tuh di tangan Allah. Entry aku kali nih ade laa kaitan sket dgn tajuk tuh. Oke cmni cite die. Semalam, aku balik ShahAlam. Lepak ngn ayong, abang sketla kn. Bosan kot asek menapak kt UKM tuh. Puas dh aku duk gado dgn monyet-monyet Kajai nih. Balik2 dorang gk yg menang. Menyampah pulak. haha. Oke, back to the topic. Ayong and abg pu nih nk pegi jenjalan kt MidValley. Aku lak, takan nk berkurung lam uma jep kn, mane bulehhhh! Ikot skali la jwbnyer. Memandangkan semalam adalah Thaipusam day, maka ayong hamek keputusan ntok naek ktm jep pegi sne. Elak jammedlaa konon. Ohh, before aku terlupa, nk wish kt cni, HEPY THAIPUSSAM DAY kwn-kwn. hehe. Tak terlambat sgt, kn? :)

Sampai kt ktm SA, ktorang pn tinggalkan kete kt situ and beli tiket ntok ke MV. Eksitedla pulak kn. hehe. Masa tren smpai, ktorang agk terpegunla sbb 90% org lam tuh indian. Wowww. Then aku ternampakla satu papan iklan nih, " Sempena Hari Thaipussam, train ke Batu Caves adalah percuma " Oke skunk aku mengertila nape nih sume happen. HAHA. Berdiri dalam tren adalah satu benda yg sgt benci untuk dilakukan. Tren lak gerak lembab nk mampos. Nk habes miyak ke haa? Bengang lak aku. All of sudden, afta 2 stesen, tren nih benti. LAMA. Tunggu punye tunggu dalam tren tuh, dgn ade sorang mamat india nih pasang lagu semayang die kuat gile. Aduh, agak2la brader. Org ramai cmni jgnla wt pangai sgt. Ish. Then, org kt lua yg menunggu jd sgtttttttt ramai. And dorang semua bole dikatakan semua india. Makkk aihh. rs cm nk p jpe SRK lak. HAHA. Then, driver ttren gtao kne tuka tren sblh sne, sbb tren nih rosak. sibai!


this is stesen Setia Jaya, not Batu Caves. Sila jgn slh fhm.



Haaa, betolkan ape aku ckp? Org ramai gile weyyy! Ni baru separuh yg aku dpt hamek. Haih. Then masuk tren baru tuh, jgn katela kan. BERHIMMPIT. oke senanyer aku yg terkepit. Cubaan meraba berlakula kn. Wakakaka, oke sumpah aku gurau jep ==". Mamat dpn aku tuh, ketiak die jgn ckpla weyy. Sumpah tanak describe! Taik.  Tara mandi ka brader?


Time nih gkla ko nk rosak.

The End ntok kisah perjalanan pergi. Continue perjalanan pulang. This is where mylife near to death. =.=

Ktorang nek ktm kt KL Sentral. Masa tuh around nine kot. Org penuh gile smpai lebih dari line kuning. Tunggu punye tunggu, tren sampai. Subhanallah, Maha Besar Allah. From first coach to the end, semua Indian and FULL. Dorang baru balik beraya kot. Oke tuh takkesalakn. Everyone have their own religion. Bile tren tuh bukak jep pintu, org kt lua nih, terus tolak2 ntok masuk. Agk2la kn, bgla org nk kua lu klu ye pn. Tara otak betol. Lg geram,  aku pn tertolak same. Sampai aku xtertongkat kt kaki sendri and jatuh! Masa tuh, aku dh tatao mane ayong and abgpu. Blankk gile. And apa yg tertonyoh lam kepala masa tuh is, sok akn kua lam paper sal aku mati kne pijak. Hina betol mati kne pijak kt kl sentral. HAHA. Maka dengarla sore dorg sume memaki hamun, terjerit2 dalam bahasa yg aku langsung tak fhm. Its like a hell. mybe close to it. Ble aku masuk kt dlm tren yg sesak tuh, Tuhan jep tao ape aku rs. LEMASSSS. Oke mybe aku akan mati dlm tren. Semua berjuang ntok idop. Tolak, tepis, penyek. Baru aku phm skunk ni apa makne pepatah, Berjuang sampai mati. HARHAR.

The moment driver tuh sebut, stesen shah alam, aku rasa cm nk sujud syukur. Thanx god aku dh sampai! And aku still hidop. tskk tsk. Kalian, dengarla eh pesanan aku ni ntok taun depan dan taun-taun seterusnye.
PLIS STAY AT HOME ON THAIPUSSAM DAY. Tq.