بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Bila Hati Mula Berkata

Kalian, andai aku bilang aku tak pernah marah dgn apa yg terjadi, ketahuilah aku sedang berbohong. Andai aku berkata bahawa aku akn melupakan semua, ketahuilah aku sedang berbohong. Dan seandainya aku pandang tepat ke matamu dan berkata, " Semua akn jd oke. " Ketahuilah kalian, bahawa aku sedang berbohong. Aku punya hati. Kalian punya hati. Aku mengerti. Kite tampak serupa, tapi hanya kita yg tahu bahawa kita tak sama. Kite punya hati sendiri untuk dijaga. Tp kalian, jgn kau jatuhkan hukum ke atas aku dgn mendengar sebelah pihak. Andai kalian tak mampu memahami, jgn salahkn diri kerna aku mengerti. Aku juga selalu melakukan itu dan ini. Tiada siapa yg sempurna. Kenapa? Kerna kita cuma manusia. Andai rintihan ini tidak dipedulikan, maka persetankan saja setiap luahan. Aku mengerti. Kerna memang begitu apabila kawan menjadi lawan. Aku doakan kalian bahagia. Doakan aku juga. Dan jgn disalah erti, entry ini buat semua yg pernah aku sakiti. Mungkin ini sgt janggal untuk diperkata, tp aku tetap sayang kalian.


psst: cepatla balik tao. ;(