بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -
Assalamualaikum. n_nV

Hai, fuh lama gila-gila dah aku tak bukak or menaip or melihat (cewah) aku punya blog ni. Dah bersarang semut dah. Ok tipu mana boleh semut masuk dlm ni. Ye dak? Btw, td masa aku nk sign in aku punya blog tetiba je saat aku key in password , dia cakap password yg aku taip tu dah ditukar 3 bulan lepas. Ahh apa ni?! Mana ada aku tuka. Tipu ah. Mencikkk ah cani. So dgn kebijaksanaan yg still tertinggal dalam diri ni, aku pn berjaya hack password sendiri. Hebat tak? Hebat tak? Hihihi. *claps ntok diri sendiri*

So, here i am!! I backkk!!! (krik..krik..) Hmm , aku nk ucap Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak semua yg beragama Islam. Alhamdulillah, ada rezeki lagi aku jumpa Ramadhan kali ni o:) . Puasa lah. Takyah nk malas sangat. Bagi yg bercita-cita nk kurus mulus tulus tu, ni lah masanya nk start. Jom lah kita bakar bunuh hiris semua lemak yg ada. Bagi dorg mati dgn aman sikit. Dalam bulan yg mulia ini.

Takda apa sgtlah aku nk taip ntok kali ni. So sampai sini jela dulu bebelan ntok sesi hari ni. Nanti aku taip lagi eh. Sebarang kesilapan ketypo-an tu tolonglah maafkan. Aku dah lama tak menaip byk mcmni , so biasalah tu kesilpan kecil-kecilan tu. Manusia buat silap kot, takyahlah nk kecoh sgt. Eh, maaf saya emosi.

Ok ok , selamat tinggal anda semua.Terima kasih sbb sudi dtg pada celoteh kali ini. Nanti jgn lupa bukak puasa pulak. Mentang diet nanti sebulan tak makan, rumah kata pergi kubur kata meh sini lah cita diaa.

Sekian.

*Pecah kaca pecah gelas, selesai baca harap blah*