بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

I'm a new mama


Meet my babies,

Jacob && Cooper
Comel kan comel kan ? n_n

Jacob tu yg coklat hitam tu. Die jantan and die macho. Pangai nak cool je.
Yang kanan tu Cooper tapi aku lagi suka panggil die Kupek. Sebab dia sgt noty. Suka buli si Jacob. Die pun jantan and die agak ganas. Hehe.

Psst: thanks Mrmine sbb beli dorang & bagi saya tanggungjawab menjaga anak anak ini n_n


Ni die majok sebab aku puk tinge die sbb die kacau aku nk study. Die main gigit gigit kertas so aku puk ah sket. Hehehe. Siyesly die duk je macam tu tak berganjak. Haha.

Nanti dh besa sikit aku tunjuk dorang lagi eh. Sekarang dorg baru 3 bulan. Perlukan kasih sayang dan didikan yg mencukupi ni. :)

Till then. Xooxo !