بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

blogger kuat emosi-

Tajuk nk kuangjak je kan. HAHA
Tapi betol ke aku ni suka emosi sangat ? sowi ah! Muahaha. Okay kenapa aku selalu dikatakan suka benar dgn keadaan yg mengemosikan ni ? Well , guess it is me . Hee. One once told me that, be what you think worth to be. Be you. In time, people will realize how special you are. Semua org ada kelebihan & kurangkan so I guess, emotional is one of my benefits. Muahahaha lagi.
Tapi menjadi seorg ygg beremosi, memang sgt mencabar. Kdg kdg kite sendiri pn tak sedar bila kite mcm emosi. Tetiba je org tego, 'apsal ko hati tikus sgt ni?' Lalu dgn emosi kite menjawab, ' woi aku org kot, ko suke suke je panggil aku tikus kn! Dah ah blahh ahh!'
Haa emosi kan emosi kan. Hahaha.
Tapi org emosi ni senanye hati die lembut bak sutera *muke nk tumbok dirisendiri*
Bile tgk binatang kene seksa sket, menangis.
Bile tgk hindustan sket, ,menangis.
Bile tgk benda benda comel sket, menangis.
Lembut bak sutera kan hati ini ? n_n  MUA HA HA.

Tapi korang tau tak, kire normal ah sapa sapa yg suka menangis ni. Korang yg hati batu tu yg jarang nk menangis bajet taf je yg tak normal.
Do you know that, bile kite menangis, air mata ni merembes enzim lisozim. Lysozyme is part of the inniate immune system you knowww. Boleh bunuh kuman kuman yg ada sekitar mata tu haa. Taik taik mate sume tu. So bersih ah sket kan. Tadela koto sgt mata tu. Hewhew.
So, sesapa yg jarang nangis or takboleh nk menangis tu, anda salah! Anda seorg yg pengoto! Cuci mata pn malasss. HA HA. So pasni, kalian yg berhati tikus, klu org tanye, 'Apa pasal ko ni sukee sgt menangis woi!'  Korang dgn cemerlangnye jwb ah 'Aku cuci mate ni dowww'. Ngehehe.

Tapi, emosi tu bukan setakat tahu menangis je. Gembira pun kire emosi jugak. Positif punya emosi. Aku suka gak gelak gelak ni. Kdg kdg benda yg tak lawak pn aku gelakkan. Actually benda yg tak lawak tu lagi best ntok digelakkan banding dengan lawak yg superlawak. Sebab ? Sebab gelakkan org tu lagi nikmat dari gelakkan lawak dorg. MOOOHAHA. 

Wahai warga emosi sekalian. jangan bimbang sebab kita ni senanye spesis yg penyayang. *cakap sambil korek hidong*

Well tu jela kot untuk entry macam haram aku kali ni.
Till then Xooxo !

HIDUP EMOSI ! :p