بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Aktiviti sebelum tidur

Malam ni lewat sket aku tido, biasa pukul 12 macamtu mmg aku dh tumbang dah dalam bilik tercinta ni. Tapi ni semua gara-gara sebok duk upload notes ntok di print esok. Memandangkan final dh nk dekat & bertimbun lagi kan notes tak baca. So terrrrpaksalah kekansss.
So bagi menghilangkan stress di minda, aku pn ajak Mrmine skype! Hehee. Lame gila dh tak berskyping. Konon masa awal bercinta dulu jela rajin. Skang nk on pun susah. Biasalah lumrah bercinta kn. Hahaha. Thanks Mrmine, awak ni memang suka layan saya di kala saya stress n_n.

ailebiyuh
Bukan setakattu je, aku pakse die posing skali amek gamba. Hehee. Rindu. Cepatlah balik nk study week sesame ni. Ngeee.
When I'm with him, I feel greatful. He's the reason why I am smiling & he also the reason why I'm crying. He's not perfect, but thats what make him special. Because he do accept mine. :)

Aku ; kuat nanges, suka marah, suka emo
Dia ; kuat membuli, suka cool, suka diam

But what make us still together? We do understand the weakness :)


Kalian, muka kami sama tak sama tak ? Die macam ladies or aku macam laki ? Jawabbbbb! Hahaha.
Org tua tua kata, 'muka iras ada jodoh' <3
hikhik.


Okaylah gegais. Sampai cni jela dulu. Mata aku serius mengantuk habes. Tersengguk dh ni. Time to use supersaver yg aku buat tadi ntok call si mengada ni. Biasalah ikut giliran. So malam ni turn aku pulak tapiii mata dh mngantuk sgt. Still have to wait for him to finish his work. =.=
Hunny, I'm sleepy. Huhu.

Thanks for reading gais ~ ! See ya.