بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Aidiladha dtg lagi ;)


Assalamualaikum Wbt :)

Fes of all, happy November ! Haha . Aku pn taktau knp kt fb especially ( padahal aku ade fb je pn ) , dorang sume wish happy November . Anything special yg aku taktau ? *muka konfius* Ahh , lantak.

Yg aku tau , sekarang aku kt rumah ! Haha . Balik cuti raya haji . So, Happy Aidiladha semua :) . Again , I met Aidiladha. Alhamdulillah . Balik dr sa haritu , aku balik dgn ayong && abang . Bajet btolak kul5 pagi tp macam biasa, kul10 baru gerak . Hehe . So yeah , aku sampai ptg jugaklah , dlm pukul5 mcmtu . Tp kali ni terus benti kt Kertih , kampung mama . Sebab ktorg sambut raya kt sane . Aidilfitri dh balik johor , so Aidiladha balik Kertih pulak . So heaven :) Hikhik . Then around sejam pastu , mama papa adik adik lain sampai . 

Fes raya tuh , korban lembu . Makin tahun makin kurus aku tgk lembu . Ish . Kena bagi rumput berkhasiat sket pasni. Haha . Oke off tajuk . Berbalik kpd asal , kami sambut raya dgn meriah . Almost semua kazen dgn mak sdare pak sdare dare dare semua ada . So penuh sketlah uma tokki tuh. Pastu riuh gila 5 minit lagi nk runtuh semua isi rumah tu . Hehee . Yg tua duk kacau lauk , yg muda berlari lari dlm uma . Yg dipertengahan buat menyemak je . Aku golongan membantu . o:) HAHAHAHA.



Haa ni nk kabo ni , aku punye kazen kt Kertih memang mostly semua empat lima taun je . Hehe . Kecik je sume so bila kami pulang kampung hohoho memang kami jelah yg paling besar . Besar gedabak pulak tuh . Yg lain kecik je takleh nk buat geng . Tp jd otai ni baru best nk aja bebudak buat pangai . Haha .

Yg pic kt ats tu masa pagi raya . Tulah aktiviti dorg semua bila yg lain sebok sembelih lembu . Dorg sibuk tgk mubi kt laptop pulak . Siap tgk cite Al-Hijjab pastu jerit jerit lagi . Patotlah lembu cepat je terkorban haritu , kene serangan jantung dorg ni duk jerit rupanya . Haha . Aku ni tak tahan godaan , so aku pn jejoin skali ahh . Hehee . Best jugak layan bebudak tgk mubi . n_n ( strategi pasti sukses nk ponteng dari buat keje kt dapur ) 

Pic bawah tu pulak , dari kiri cuha , sofia && fathini . Dorg ni kazen aku . & dorg nakal gila . Tak tahan aku nk melayan kdg kdg . 3 jam pertama bolehlah aku layan je pastu lelame dorg nakal sgt , aku kurung je dlm bilik haa . Hehehe . Aku kn penyayanggggg . :*



Pagi sampai petang , memang asyik makan jee . Sup daging , daging masak kicap , daging masak merah , daging goreng . Semua menu daging jee . Huhu . Malam tu bile semua dh kenyang perut , time to have fun ! Haha . Pegi main bunga api aka mercun bom . Yg mainnyer bukan bebudak . Bapak budak . Haha . Agaknye , terkejut semua lembu yg tggu turn esok hari nk kene sembelih . Hee . Sorry orang sekampung =.=

Malam tu , semua mak sdare & pask sdare aku balik uma memasing sbb dorg semua uma dkt situ jee . So tinggal family aku dgn Mok Ja punye family je . Mok Ja tu adik bongsu kedua mama . So malam tu sunyi sketlah uma tokki . Klu tak mmg riuh dgn suare bebudak jelah . 

Duk kt kampung ni best sbb banyak gila benda yg mencabar . Contohnyer , pasaan takut nk mandi sbb klu time hujan lebat , mesti ade je katak kt celah celah dinding tu . Aku ni memang jenis benci-anti-macam-nk-mati dgn si katak . Memang nebes je bila nk mandi . Usha lu toilet bila rasa selamat baru mandi . Klu tak memang taklah aku nk mandi . Hehe . Then , bila malam nk tido , selimut kena tebal sbb umah kayu biasa mlm ni sejuk gila . Klu tade selimut mmg asyik pegi toiletlah jwbnye . Tidur lak dlm lampu mentol yg kaler oren tu . Romantik jee . Besttttt ! Lagi satu , pagi pagi kene bangun awal gila & mandi air sejuk mcm iceberg . Ketarr woooo ! Memang takde harapanlah kul10 baru nk bukak mata . Huhu . Sebab tu kot org yg biasa duk kt kwsn kampung ni kuat kuat . Mlm tido awal bgn awal mandi air sejuk gila . Ish . :O


fes time pakai kain batik. hoho

so yeah yeahh
Inilah aktiviti kami di malam hari tatkala semua telah pergi . Hehe . Maaf atas ketidaksopanan kami ye . :PP
Malam tu nasib baik tak hujan so takdelah tido sejuk sgt . Boleh tidur dgn tenang . Gangguan nyamuk pn kurang . Terima kasih nyamuk :) , Well . Sampai sini jelah dulu penulisan aku ntok kali ni ye . Sebab jam menunjukkan time sepatutnya aku dh dibuai mimpi . So gais , until then . 

Miss T mengucapkan ,

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 

Thanx for reading . Piss yawww ~ !

psst : Sia-sia aku bwk balik buku bbyk , bukan baca pn =.=
Esok dh balik kl balik . Haiyaa .