بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Tuesday morning

Morning pipelss.

Awal aku bgn harini walaupun aku ad masa lagi 2 jam ntok tido before kls aku pukul 10 nnt. Hariniiiiiii, aku rasa mcm better sket. Alhamdulillah :) . Bgn dgn pasaan yg happy. Takot jugak aku ni, sbb org kate, 'happy happy ni kng nk nanges ni'. Dengki. Aku tak mengantok dh after jam aku bunyi mcm nk bom telinga aku td ntok kejutkn Mrmine bgn pegi kls. Nasib baiklah after bbrp kali aku buat wakeup cll, bgn jugak die. Hehee. If nt mesti aku akn kejutkan die sampaila aku sendiri tertido balik. Macam biasa.

Macam biasa jugak, aku akn bgn tido. Dalam selimut. Dgr lagu. Yg sama. Berulang. Ulang. Sambil berfikir, baju ape aku nk pkai nk pegi kls harini. Hahaha. Ade 2 kls je pn. Satu pagi, satu ptg. Ptg tu pn lab. Entah ada entah tak. Tensen betol bile sem ni ade 3 lab ! Whattheee-.
=.=. I hekchuhh labbb !

Sebab musabab knp aku begitu tidak taksub kpd lab ;

Satu. Kena pkai kasut, pkai lab coat. Klu tak takleh masuk. Leceh.
Dua. Sem lepas aku dh pecahkan 4 brg lab which mean aku seorg yg careless. Kbye.
Tiga. Partner lab ikot nasib. Klu dpt yg best, baik hati mesti keje kurang buat. If not? Fuhh.
Empat. Sebab dh memang dari sekolah aku tak suke lab !

Oke aku bg satu je sebab knp aku konon-taksub-sikit dgn lab ;

SEBAB AKU ADA 3 LAB SEM NI & AKU MEMANG WAJIB KENE AMEK NTOK KOS AKU.

So, I end up to love laboratory. Awww ~

Aku dh bersin bersin sbb tak mandi lagi. Busuk betol diri sendiri. So gaiss, beta nk bersiram dulu ye. Cukuplah duk baca catatan beta yg 'menarik' iniww. Betaw maw pegiw mandiw. Chaloww. *tumbuk mulut sendiri*

psst: Malaysia lawan Jepun <3