بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Learn to appreciate what you have before time makes you appreciate what you had.




" One day, when the sky is falling, I'll be standing right next to you "

Aku, bukan sorang yg pandai bab karang ayat best buat tatapan. Ayat berterabur. Kosa kata huru hara. Failed. Communication skills ; Weak !
Tapi, aku ada kawan yg paham apa aku rasa even bila aku tak cakap pape.
Aku ada cinta yg akan selalu ada, sbb dia tahu apa aku rasa.
Keluarga yg akan selalu support bila mana aku perlukan mereka.
Maafkan aku. Aku bukan mcm Fynn Jamal yg mampu buat puisi tentang apa yg dia rasa. Luka. Bahagia. Sakit. Teriak.
Aku, tak dikurniakan bakat itu.

*pause*

Tapi aku syg mereka.
Mereka yg buat aku bahagia.
Mereka yg buat aku terluka.
Kerna, mereka juga yg mengajar aku apa itu dunia.

*pause lagi*
*mula sapu air mata*

Bila aku diam, aku berharap mereka akan mengerti.
Kata kata tu lagi tajam dr pisau, bukan?
Aku taknak sakitkan hati sapa sapa.
Mungkin sbb tu aku suka diam.

Ahh, alasan.



Aku ; suka lari dari masalah.
Thats it.


" Nothing will comes between us, cause I'll be standing right next to you "


Mereka yg mengerti, mereka tahu.
Aku akan selalu ada.

Aku bukan kawan yg dicari.
Aku bukan kekasih yg digilai.
Aku bukan anak yg perlu dicontohi.

Tapi

Bila ada org tanye kau,

" Macammane mahu menjadi yg terbaik? "
Ape kau nk jawab? Kosong.

Tak payah tipu. Kau pn taktau.

Semua orang taktau.
Sbb tu kite semua mencuba menjadi yg terbaik.
CUBA.

Sebab semua org taktau, terutamanya aku.


" I pray to god every day that you'll keep that smile "


Boleh aku jujur?

Sbb aku tau, apa aku rs ni, aku takkan selalu rs.

So aku akan cakap sekarang.




Sekarang.


Aku-




Ahh, lupakan.