بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

malam yg kelam, udara yg dingin, lampu liplap & selimut yg tebal

3:12 pagi. Another late sleep. :)

Ohh aku bukannye mengalami penyakit yg tak boleh tido tuh. (taknak mengaku lagi ni) . Aku mantokkk gilaa. Tapi entahla kenapa kadang-kadang mata aku ni taknak lelap. So sebab Mrmine pn dah blackout terus mase duk bergayut tadi so aku pn amek keputusan untuk menaip sampai hitamkeluar jugak.

Tak lame lagi nk sahur pulak. Tapi mesti aku akn tertido before sahur pastu bile bibik datang kejutkan aku untuk makan mesti aku akan bukak mate pastu tengok dinding jap lima saat then sambung tido balik. Aku selalu miss sahur ! Bad you bad sleep. Dush dushh. Pegi mati kauu. Geram pulak dekat Momok ni duk kacau keypad aku ( Momok tu sejenis binatang berspesiskan kucing ye bukan momok yg tgh anda fikirkan sekarang ) . Oke aku dah buang die keluar bilik. Padan mukaa. Harharr.

Aku pena di-admitkan ke wad sebab doc cakap tekanan darah aku rendah thats why aku pitam blablablaa. Tp padahalnye aku just sakit perot jee pn haritu. Pastu, late sleep aku pulak yg dipersalahkan.  Hehee. But thanx to my family sbb care and Mrmine jugak. Kesian die tunggu nk call tapi tak call pun pastu dpt tau aku dh gelap mate masuk hospital. Huhu. Sorry to my papa jugak sebab trus balik dari KL tinggalkan keje yg bertimbun tu. & for mama , thanx for taking care of me. Tidoo kt hospital sane tunggu angah.

Angah sayang mama && papa

Tidak lupa juga kpd ayong yg sudi pulang ntok melawat. Hehee. & for semua yg bertanya. Terima kasihh. *terharu. Walaupon aku rase dah agak lambat ntok aku cite o say benda ni tapi ikut suke akulah bile nk sebut kau masuk blog aku, baca jelaa. Haha . Emo pulak aku, biasalah tak dapat tidokn. Mood jadi lain skett.

Well, senanye aku rindu kat Mrmine. Lame dah tak jumpe die. Dengar suare dalam fon pastu dpt tgk pn dlm skype. Tuh pn kalau tenet tak buat hal. =.=
Bilelaa dpt jumpe ni. Raye dh nk dekat. Hehee. Ohh sebut pasal raye, nnt raye dtgla uma aku. Yg tatau uma aku kt mane, tanyela aku sendiri okkai ? Tak payah nk buat surprise sgt nk dtg tak bgtau nnt aku takde baru ternganga. ( wahh bajet diva pulak aku ramai yg nk dtg. Tuih ) . Plan raye taun ni nk p uma Mrmine. Yeyy. Hope sempatlah pegi. Nk kutip duit raye sket ni. Hohoo. && uma korang korang jugakk. So get ready jela eh. Aku tanak kuih muih nk DUIT je. Paham tak ? D-U-I-T . $.$ . Yeahhh ~

Oyeah, aku dah stat menguap. So pipel. Aku berhenti kt sini jela eh. Mase ntok aku buang masa dh tamat. Lappy kate pergi bantal kate mari dh ni. Nk mimpi indah sket malam ni. Lame dh aku tak mimpi. Asekk tdo tak seda sampai tengahari jee. Ehhh ? Kantoi sudaaa. Hehee. Oke dahla malas dh nak taip ni. Taipo dh hilang rentak. Mengikut countdown aku, tinggal lagi 6 hari je puase. Soo, Selamat Berpuasaa ! Dah dah laa pikir nk tinggal puasa. Nam hari je pun lagi. :))

Tatau nape, tapi saya sayang dia. Saya nk jumpa dia. :)
Sweet dream pipelsss. Piss yaww~ !