بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

I love every part of you

& I really love to talk about YOU.

First, dah lame gilaaa aku nk post benda ni. Tp asyik ade jee benda yg menghalang aku dari mengadap lappy ni. But now, aku dh dapat peluang tu, oyeah ! This entry is fully for my hubby. For his belated birthday. 5th of August.

PART ONE

Seingat aku, pic ni di-snap fes time ktorang pegi Icity kt Shahlam nun same same. Hahaa. Mase ni dh lewat sgt, tp sbb eksaited sgt nk pegi tgk lampu pokok konon, so pegi jugakkk! & sebab mase pegi tuh atas budi baik si Pnut drop kn ktorg kt tepi jalan tu haa, terpaksalah ktorg menapak balik mase tu. Teksi semua dh off. So kenala jln kaki balik. Adventure knn 'date' kami. Penat woo. Then nasib baik half way, jumpa gk dengan sebijik teksi uncle ni. Walaupn die mcm a bit scary, but Alhamdulillah kami sampai dgn selamat . Fuhh.

aku pn nk jugak sikit. sikittt je pn takpe.
Ramai org cakap, ' Bahgia kau sekaranggg ' o something yg macam tuh. Nampak sgt ke? Hahaa. Takdalah. Thanx to Allah sbb bagi aku happyness ni. & thanx to him also sbb buat aku hepy. Walaopn kadang kadang aku ade gk rase geram sampai rase nk cekik gigit nam ploh kali pastu rendam dlm baldi penuh dgn clorox, but still. I know he loves me. Cz I love him, too. Takkesala bape kali kami gaduh pn, aku tetap nk endup dgn dia. Gilaa kn? Thats how love works. May Allah let me. Amin :)

PART TWO


Yang ni pulak, pertama kali jugak aku pegi benda benda macam ni. Masuk tbii. Betol. Walaopn aku rs mcm jakun gilaa mase tu, tp hape aku pedulik, janji masuk. Hahaha. & fes taimm pegi showdown dgn Mrmine. Lalalaa. Die yang paling eksaited nk masuk tbii. Anyonyonyoorrr, comel jee. :PP. If korang nk tgk aku terlonjak lonjak sbb kaki kurang tinggi nk tgk pentas, sila carik sendiri ulangan die. Minggu ke berapa pn aku tatau. Main terjah je.

Apa perkara paling sweet die pena buat? Aku pn not sure sbb aku rase sume sweet ( If you're reading this, pls 'kembang') Hehee. Siyesly, mybe the moment die dtg sini sbb nk tgk aku kot. Yes. He was in Terengganu bebehh ! <3

PART THREE
Pantai Pandak :)

Haaaa, sekarang percaya tak die kt ganu? Pecayelaa pecayelaaa. Hehee. Walaopn die dtg just dua hari setengah, but still, it makes me sooo happy. Thanx hun. Dont know how to tell you how happy i am when you're around. Even aktiviti ktorg tak byk sgt bole buat, just bbq, lepak pantai & borak then borak then borak lagi, atlis, we still have a great time together kn? :) Ohhh. datangla lagi lain kali. Boleh jalan jalan mydin pulak. Haritu sempat Giant jee kn knnn? Hikhikk.

he wrote by himselfff :)





The main thing that I admirer about him is, he loves me for who i am. Bkn stakat aku, but membe membe aku jugak yg bape kerat je tu haa. Huhu.  And boleh je kalau aku heret die skali bile nk lepak. Sbb die memang takkesa. Sbb mybe die pun gilaa jugak kot. so bole joinlah kepala dgn dorg. Korang oke tak? Oke kn knnn? Haha.


PART FOUR

Masa ni dia malu malu skett.


oke dia dh tak malu dh. HAHAHA.


Kata org, bila kite syg org tu, mesti kita akn selesa jugak dgn kawan kawan dia. Which mean, kawan dia kawan kite jugak kn knn? Hun, I'll try to be friend dgn kawan kawan kamu juga. (muke ragu ragu) Hahaa. psst: Betol, aku pemalu. Harhar.

And now, here goes another part.

PART FIVE

How I met him, it is too beautiful to tell. I want to kept it to myself. At fes, I just tot that what I like about him is just his smile, but I am falling to him. Hard. What I want to say is, I'm sorry sbb selalu buat dia marah. & sakit hati & geram. I know I have trouble him that much. ( bukak tangan luas luaaaaas) but I do love him this much ( tgn kaki sume bukak luas luas ) I know we're too young for this, but we've promised that we'll make it through together until the day that you're on your knee and I say, 'I do' .

send me away with the words of the love song
Hunny, even kita selalu je gaduh pasal benda yg tak patut pn, atlis kite ade mase ntok gaduh :). And I love you in every end of the 'war'. Because you teach me to be more tough in every argue. & the greatest thing bout that is you never leave me. Everytime I turn to go, and I looked back half way, you're still there. I dont want to lose you for any silly things because I want to be with you in case of I dont know how to go on without being with you now. I want to be with you until we're old and I lose my teeth. ( oke, except my TWO teeth :PP ).


Whatelse I could say? You are apple to my eyes. You're the one I want to marry. There, I said it. Huhu. Boy, you complete me. You're the smoke to my high. I need someone to hold my hand, walking through this empty life. & I want you to be that one.

Last, HAPPY BIRTHDAY sayang. I am glad to be in yourlife when you're 20.



You're now 20 ! I'll wait another 5 oke? :3 . Hehee. Sorry for the postpone entry, for no cakes, no surpises, no gift. I only have this entry to tell you that I never forget you. *heart