بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

comel lotte

Harini aku rasa macam aku ni Pohbedoh. (gelaran bagi minah gosip) Hahaa. Why?
Sbb harini separuh hari aku duk mengadap lappy aku ni sambil google cite gosip artis. Oyeah. Ape jadi dgn aku ni? Tak pena aku buat keje keje camni ni. Harhar.
 Bosan melampau. Mungkin.
Tp aku ade terjumpe something yg sgttt kiut.

her name is NINA
Budak ni, nama die Nina. Comel knn? Sumpah comel. Pastu yg best, ayah die org California yg kawen dgn org Japan. So dptlah dia ni.
Ayah die sgt sweet sbb buat vids sal Nina ni dari kecik & letak dlm youtube.
So that sedare dorg bole tgk Nina ni membesa.
Theres many ways ntok tunjuk camne kite sayang org tu kn? :)
Aku uplod satu vid yg aku rasa comel gilaa yg Nina ni buat.
If korang nk tgk lagi yg lain, klik ahh sendiri bawah tu, okkai ?


Nina in japan ( sila click )

Kiutt kannnnn ?

* I wish I'll get a hubby who love my kids this way :)

NAK JUGAK YG COMEL CAMNI. PLEASEEEE ~