بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

And I will choose you everytime

' You had my heart & soul '




Theres a fire, starting in my heart. ~ Oke, tuh senanyer satu baris lagu. Aku ciplak jee. Sbb macam bestt kn nk buat ayat. Hehee. This is another one of my-happy-entry. Soooo, aku agak eksaited jugakla nk bercerite walaopn aku tau, takda sapa pn nk baca. Tp suketi akula, nk tulehh gokkkk! Hahahaaa. Fesss, thanx to my mrmine again, sbb perabehh duet fes gaji die kt aku. " Awk, sory ehhh ~ " Andd thanx sgtt for the 'flower' :)

Ohh btw, the time aku taip benda ni, aku kt uma dh. I mean, I am in Terengganu right now. Ohhh, home sweett homee. Heee. Okai, back to the topic. Before balik baru ni, kami pergi berjalan-jalan. Merayap satu KL. Tipu. Tak masuk KL pn. ==' Sbb parti BERSIH tu. Ntahhape hape ntah benda tu. Melayu same sendiri pn nk gaduh. Haihh. Oke takle komen lebih lebih. Kang kne band pulak aku punye blogg ni. Mane lagi aku nk karang cite daring daring? HAHA. 

Sunway Lagoon. Yes, thts in our top list. Dr dulu lagi nk pegi. Tp sbb takda masa konon busy sgtt buat apa ntah aku pn tatau so kene tangguh. Sampaila haritu, dpt gak ktorg pegi. We paid for all parks. Yeah! Even hujan cm rintik rintik haritu, tp naseb baiklah tak lame. Kejap je. Dpt gk ktorg main sume. Except roller coaster. Sbb ktorg lambat sgt. Benda tu tutup pukul 6. Ktorg sampai nk beratur tu, trus last coaster gerak. Sedeyy woo. Sorry eh mrmine. If I walk faster, mesti kite dh bole naik. =='


the happyness in his eyes

Masa ni mase mule mule nk masuk. Memang aku jadi photographer jee. Hahaha. Hadoyaii. Nasib baiklah ktorang rakyat mesia. So takla mahal sgt bole masuk main main. Best jugak jadi kanak kanak oren jus kdg2. Hehe. Semangat ktorg bangun awal haritu. Pukul 11 dh terpacak beratur nk beli tiket. O yeahh. Tgk gamba jela eh. Malas pulak nk taip byk byk. 

amusement park

water park

* sila abaikan model gambar ini. HAHA

wild life park
the 'love' bridge !


Ucapan penghargaan kali ini :

Hey you.
Thanx for never been retired frm taking care of me.
& try your bestt to stay with me, and our memories.
Yet, loving me for who i am.
Thanx for every moment that u lemme win when we argue
in car. in mall. everywhere.
I love you.
Thats all I wanna do. :)

Best picture for this time goes toooooo

my hubby is below one. Harhar


HAHAHAHAHAHAHAHA. like like!