بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Tiba jah ~

Ttbe , ade org mai tanye aku dgn penuh perasaan ingin tahu ,

" Eh , Sara . Nape hang ade blog eh ? "

Teett . Laaah , salah ke ? HAHAHA . Ttbe , aku pn termenungla kejap . Duk pk sket . Haahkn , knp aku ade blog eh ? Nk show off kebolehan mengarang ke ? Macam aku hebat sgt pulak buat ayat . So means , tak jugakla . Hmm , ntahla den . Mybe sbb blog nih mcm tempat luah pasaan kot . Eh , tade sape ke nk dgr luahan pasaan aku sampai nk kne tulis dlm blog , pastu semua org baca ? Hmm , so means , alasan tuh tak best jugak . Aaaahh ! Manela aku tao . Suketi akula nk ade blog pn . Korang pn ade jugak . So same jepla kite . Ade org ckp , blog tempat luah sentap . Harhar . Hebat gk kn alasan tuh . Hee . Bagi aku , blog is just a blog . Orang bole tulis ape pn dlm tuh . Even mampu sakitkan hati org laen , or buat org gembira bile baca . Hu cares , rite ? Dont judge a person by his or her blog . Wahh aku , pepatah baru . O yeah . Hee . Tp , ingat lagi mase aku attend ceramah Encik Feroz Omar dulu , die cakap , " Pemikiran yg tajam bermula dari tulisan " Means , blog nih bagus jugakla . Bole reka reka ayat nk karang . Pastu pemikiran jd tajam . Tp, klu salah karang , ape lagi , sentapla org yg membaca . Wakaka . Oke , aku gurau jep . Terlajak typing , bole di-backspace , terlajak kate , burok padahnyer . =.=

Pape jepla kn alasan korang ntok ade blog nih kn. Tp , bagi aku , blog is just for fun . Sometimes , ble kite share something yg happy dgn org laen , kite bole buat org laen happy jugak . And bile kite share sadness , atlis , kite bole heal down tuh . So , blogging tuh blogging jugak , but stick to humanity gk . Tulis jgn maen lepas jep tao . Jaga pasaan org laen jugak . Eh ? nasehat dirisendrikah aku ? HARHAR .

Tibe hati menjawab , " suketi akula . Blog aku . " Diammah kau hati . Dushh dushh *
pengajaran : Taip jangan ikot suke hati .