بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

empat segi enam muka

Mesti korang terpinga pinga kn nk pikir ape benda yg empat segi and enam muke nih , Harhar. Pk lah korang, mesti tak dpt jwb . Wahh , bangge pulak aku . Benda tu benda kt bwh ni lah . I donnow why some people addicted in playing this kind of thing . Bile aku tgk org duk syok pulas benda alah ni , satu jep benda dlm kepala aku . Ala ala otak berkata katala kn , " Tak sakit pulak otak dorang pulas benda tuh " HAHAHA . Tuh dalam mind org macam aku ni lah . Yg senanyer tatao macammane nk maen benda tuh . Hehe . Aku diperkenalkan dgn kewujudan benda nih oleh Russel . Die suke betol maen benda nih . Sampai aku pn tatao kenapa . Kalau bagi kt aku , aku baling jep kt dinding bg pecah . Tale saba . HAHAHA . Dh jd anak buah die skunk ni is si Fifie =.= .



Ni laa menatang nyer. Harhar .


Cara permainan ? Yang aku tao, die ade nam kaler yg berbeza kat setiap muke die tuh . Then, dgn jayanyer , kne putar putar benda tuh so that kaler die akn mix ngn semua . Then , dgn gigih balik , ko kene settlekn balik benda tuh ngn putar putar lg sampaila kaler die balik ngn group die balik . Paham tak ? Oke mesti tak . Takan takpenah tgk org maen benda nih ? Kuno gile . Wakaka . And timing sgt penting dalam game nih , Sape yg buat paling cepat , org akn respectla . Cm pehh-power-nk-mampos-la-kau . Oh ye , benda nih , namenyer Rubik Cube . Untuk kanak kanak hingusan lelehan kt lua sane , yg baru nk berjinak dgn benda nih semua , ak syorkan , korang mehla berguru dgn dorang nih , bole la dorang ajakn canne nk jahanam kn otak korang dgn belitan tangan korang tuh, Harhar. Kilat la, T shape la. Manela aku phm kalau dorang aja aku pn. Ttbe aku terpk, " benak sgt ke aku ni ? " cis kau Rubik. HAHAHA. But if aku yg diberi pilihan, Settlekan poblem cantuman campuran warna rubik cube nih or tdo, hmm . I prefer On9. Harhar. Oke tade motif, dh tata !