بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

TERJAGA

Ten of February, 2011. February. Did I just type f-e-b-r-u-a-r-y ? Ohh emm geee ! Lagi dua bulan aku akn final. Hoho. Oke, baru pasan. Pengajian aku bagi semester dua akan tamat dalam beberapa bulan jep lg. Dan aku langsung tak prepare pape lagi. Ohh goshh! Rara, you have to start now. I mean now, nowww ! Aku ade 5 subjek ntok di kaver, which is, Genetik Am 1 , Kimia Am 2 , Asas Biologi Molekul , Titas && Kemahiran membuat keputusan. Prof sekalian, pls jangan buat soalan susa-susa sgt eh. Peliss. Tanak susa, senang jep, studyla ra ! hoho. Oke, baikk. Aku nk sukses. Betol. InsyaAllah. Goo Rara goo~ :DD


jangan study last minute tao tao :D


Ya Allah, bantulah aku dalam mendalami ilmu-Mu. Ampunilah segala dosa kedua ibubapaku, sanak saudaraku, serta saudara seislamku. Terangkanlah hatiku, serta Kau permudahkanlah segala urusan bagiku. AMIN.

* pls pray for me . Andd Allah will pay you back. :)