بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

eh. betol eh ?

Ada sorang kawan saya cakap kan,

" Kau dah kasar sekarang . "

Betol ke aku dah kasar ? Bukan dari dulu ke aku memang kasar ? tak eh ? Aku lembut eh orangnyer ? HAHAHA. Somebody please tell me how am i before. Sebab sy tak rasa adepape yg berubah dengan sy. Sy pukol org ke sekarang ? Mungkin juga hati sy dh beku sekarang. Yeke ? Entahla, sy tatao. Sy rs sy still yg dulu . Ada hati untuk disayangi . Sy syg anda semua . Macammane pn sy pada pandangan anda, sy tetap sy. Mybe bile anda berkata begitu, anda makin mengenali sy. Huhu. :)

My name's Thalover. Just call me that way. I dont mind . Hee .