بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

TnG

Blog, bapak tacingnyer aku mlm nih. Haish. Lame gile dh xrasa cmnih. Siyeslaa wey. Haiyaa. Nape ngn aku nih, benda kecik jep kot. Plus, mmg salah aku kn. KOT laa. Tp takkesala, ttbe aku rs nk tacing gile. Hmm. Tadela smpai down sgt, tp bolela. Ape ntah aku melalut nih. Tp takkesala, aku nyer blog kn. Suka suki aku laa nk ckp ape pn. Klu tanak, tak sudi or sakit hati bile baca, then dont! Cz my blog is what i kept inside. Lalalala~ =.=. Oke, siyesly tacing ow. So, aku nk bg nama entry kali nih, sentuh dan pergi. HAHA. Dramatiklaa sket kn. Meeting td lak cm sial jep. *err, oke lame gile tak memaki. HAHA. Dhla aku dpt msg meeting kul9 mlm, then ttbe kul 815 tuh, dh kol2 tanye nape xsampai lg. Memula bolela saba kn, pastu ble dh asek kol smpai aku nk baca buku pn xsng, marahlaa sketkn. HAHAHA. Highlite sket ayat baca buku. HARHAR. Hmm. then sampai sne, meeting sume dh stat. Aku pn buat sopan jepla, masuk ngan penuh tatatertib. Senyum sket, gelak sket, pastu diam. Hee. Yg tale thn, ttbe ade sorang AJK nih, ttbe ckp dgn lantang, " sape eh siti sarah mastura? " Dhlaa mention name penuh. HAHA. Wt muke comel sket, then aku pn jwblaa " haa? saya. " , " owh, aetuh saya terpotong name awk dlm mefek. Nnt jumpa saya and bayar rm20 eh" Oke, kt sini aku nk LIGHT besa2 laa perkataan TER tuh. Sgt benganglaa lak. Ckp jepla ko p potong sbb aku xbyr kn? HAHA. Oke, tayah nk bengang sgtla kn. Saba eh Sara. :)) Sambil tahan muke bengang, aku pn jwbla ngn manje, " oke! i quit" Wakakaka. Berani mati. Hee. Then tao lak pujuk jgn. Hish. Aaaaaa! benci benci benci spuloh kali kt MEFEK. Cmdoh. Okela, berfikiran waras sket, then aku joinlaa gk. Tlg dorg smpai abes handle majlis 2 minggu lg. Hmm. Tak sukela pasaan gni. Berserabut woo. Aku kn kne happy! yeahhhhhhhhh! *tekup muke kt bantal. harhar. Kila, nut, sumpah aku rindu korang. Korang xjaoh pn, tp nk wt cnne kn, bz ngn stdy memasing. Hmm. Fie, sampai ati kau p tdo zaba sensorg! uwaaaa! oke dh. Mls dh nk lyn pasaan. ABORT.