بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

F for Fantai .

Termasuk hari nih , aku ade lebey kuang lg 5 hari kt uma . Dh nk balik ukm . Blaja lg . Aaaahh ! oke stress kejap . haha . tensen stdy sem lps pn blum ilng lg dh nk campur darab bahagi sume dgn sem nih pulak . hish . menyampah betullah aku . So ,  aku ngn adek badek aku pn mulelah buat Ganu-tour just sbb ak akn balik xlme lg . Hee . sgt terharu kot . Dorg buat tour jnjln sempena beday aku skali lah seminggu . Oke , sgt sonok dpt sambut bday smpai seminggu . Haha . Memandangkan pd 11 December 2010 baru nih , genaplah aku 19 taon , maka di sini aku nk sertakan bbrp wishes aku :)

Satu . Aku nk jd better .
Dua . Aku nak camera  ( nk jd picaholic nih ) 
Tiga . Aku nk pakai braces ( buat kesekian kali)
Empat . Aku nk sume wishes aku termakbul . HAHA

Oke tuh jeplah kot setakat ini . Btw , aku belumlah tua lagipun . still TEEN jugak . nineTEEN yep anak-anak . HAHA . So tadelah tue sgt . HAR HAR .

Hari fes , kami pergi jalan-jalan ilangkn bosan kt Pantai Tok Jembal . PTJ bak kate org-org kampung kt cni . Ayong bawak kami kt sudut yg aku takpena pegi or tao pn wujud ! sgt best kt situ rupenyer . HAHA . So aku just menghabeskan petang bday aku kt pantai tuh jepla pada hari itu . Bile dh duk tmpt gtu , mmg tak sah lah kan klu kami tidak bergambar . Oh no no . Itu bukan kami maknanye . HAHA . Aku pegi sane dua hari berturut . So , ni lah apa aku dpt . :DD


Ateh and Popie

 Suke betol dorang carik kerang . Sampai kerang kt pantai tuh dh sikit and kt umah bertimbun kerang . HAHA . Tataolah ape sonoknyer ngutip benda tuh . Mungkin mampu sebagai terapi menajamkan mental . Who knows ? HARHAR .


Tuan Tanah sikit ;)

JUMPY.

* mencuba ntok melompat tp berat badan menewaskan kami --"

my Popie ; heart . ;)

Malaslah pulak nk uplod pic bebanyak . So ptg tuh , lebey kuang nde tuh lah kami buat . Jerit2 sket kt pantai sambil kutip kerang and main air . Hee . Ohh ye , ade lagi sikit nk tunjuk .






Pic-pic nih yg SANGAT klaka aetuh . sume candit . Ayong konon nk panjatlah jugak batu-batu tuh , skali ombak besa dtg , haa hamek kau ! HAHA . muke sgt real . ketakutan yg sebena . Cayalah yong ! credit to me sbb dpt jd photographer yg hbt . weeee ~


Hari kedua , still jugak pegi pantai . Sampai aku pn tatao apelah yg best sgt pasal pantai nih . Maybe sebab kt sini tade Midvalley mahupn KLCC , so cara terbaek ntok menghilangkan bosan adalah ke pantai ! HAHA .



Makan lu skett .
 Ni lah keje aku kt mane-mane jep . MAKAN . knp ? sebab makan sgt best ! sampai aku rs tanak benti jep . And mungkin kini aku dh makin MEMBESAR . --" takkesalah . kiut hape . HARHAR .



Acik and Popie


Budak gedik nih slalu nk wt pic candit .














 Disebabkan aku sgt bosan dan nk melakukan perkara-perkara extremist , maka aku pn baring , meniarap dan merangkaklah kt pantai tuh . HAHA .  Tunjuk sket yg pantai Terengganu sgt bersih sampai bole buat semua nih . Tp pasaan yg paling best ms buat nih is masa tgk awan ! Betullah org kate , perkara paling menenangkan dlm hidup is tgk ciptaan Allah . :) Sebab nde tuh sgt indah ! It feels like , you just live once . But if you make it well, then once is enough . :)


Posing jap ahh . nak gak !


* sambil tunggu masa nk pulang :)


Boteh . HARHAR .

sempatlah jugak aku ngn ateh jd model jap kt pantai tuh . Almaklumlah , actoress Baywatch . HARHAR lagi . Okelah , tuh jeplah kot ntok entry kali nih . Senanyer aku sgt mls nk menaip . So aku bg pic jeplah . Lets the pictures tell everything , rite ? hee . Seterusnye , ucapan dari kementerian ,





Thanx guys for visiting my page . thanx for searching , reading and viewing :)
Sorry cz i type less and uplod more .
quite lazy to type lately .

See you on next entry . Xoxxo guys . ; Hearts :)



psst : aku semakin pulih . Alhamdulillah .