بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Miss B

Fes of ol , maaf kpd sesape yg akn terase, tersinggung mahupun terkesima dgn entry kali nih sbb entry kali nih sgt mampu menyinggung pasaan org yg tertelan cili sekalian . HAHA . Jika tak mampu bertahan , jgn teruskan pembacaan , oke ? So HERE WE GOO !

Entry kali nih , aku buat KHAS buat bitches sekalian . And aku tergerak kuku kaki rs nk buat entry nih sbb aku sgt kesian dgn mangsa-mangsa bitches seperti ini termasuklah aku sendiri ( kadangkala shj ). Bermakna , entry nih bukan ntok aku , tp exclusive buat mangsa-mangsa ini .Termasuklah membe aku sendiri . Sgt kesian . Hidup tak tenteram , slalu diganggu and slalu diprovok ntok fight ! Apelah dalam mind bitches merangkap stalker ini ye? sesape ade jwpnnye ? Sila wall post aku  di fb. HAHA . So ,sesape yg dpt nsb same mcm mereka , which is mangsa psycho stalker , this entry is for you guys . Kite bela nasib sendiri , oke ? Pertama skali , bukanlah bermakna mangsa-mangsa ini sorg yg sgt hot , hebat mahupun sgt perasan diri di-stalk . Tp melalui bukti-bukti yg ade , jelaslah bhwe mereka ini juga agk hot ntok di-stalk . Bukankah begitu bitches sekalian ? HAHA . Hey bitches , the best word I cud say to you rite now is , CEMBURU ITU TANDA TIDAK MAMPU . har har . Klu iye pn lah korang tak mampu dpt ape yg org laen dpt , well , redha jeplah . Mungkin ade sumthin yg laen or better ntok korang . Tak arini pn , mybe sumday ? So jgnlah sebok sgt nk musnahkan idop org yg korang jeleskan tuh . Mcm dlm cite-cite sinetron endonlah pulak kn ? . Atau mungkin sbb sinetron endon berleluasa kt Malaysia nih , so korang dah terpengaruh dgn drama-drama cmtuh . Contoh , mungkin korang menjadikan Natasha dlm cite Alissa as idola korang . Or maybe Joana dlm cite Cinta Kirana . Tp napelah korang nk pilih mereka sbg idola . mmglah tak nafikan yg dorang sgt hebat dlm memusnahkan idop HEROIN dlm cite dorang . Tp klu tgk lg dlm , ape punca dorang buat cmtuh eh ? ape sbb die eh ? JEALOUSY bby . HARHAR . So satu bukti ntok korang yg korang mmg penuh dgn hasad dengki. Ishish . Sadis kn idop korang ?

Next , ble aku tgk slh sorg membe aku nih yg asek kne ganggu dgn seko bitch dan rakan-rakannya , aku sgt kesian . Terpaksalah aku menggunakan teknologi kini , which is BLOG hine nih ntok tegakkan ketenteraman beliau . Cz dh sah2 die membe aku , so takan aku nk diamkan diri jepkn ? Walaopn aku tao , mungkin jugak ape aku taip nih , even bitches itu bc and hayati ape aku tulis , mereka takan berubah . Cz they are bitches . What bitch does ? B-I-T-C-H-I-N-G, rite ? HAHAHAHA . So aku takkesalah . asalkan aku rs puas dpt post benda nih . HEEE HOO . Oke , berbalik kpd cite sebena . Aku mmg tatao nk bg nsehat ape kt mereka nih so that mereka seda yg ape yg dorang buat nih just tak hasilkan pape except sakit hati , sakit mate and sakit lutut . Ishh . Kau semua ( stich [stalker+bitch] ) tak tgk sinetron endon tuh sampai abes ke eh ? Ape yg jd kt stiches at the end of story ? Dorang still kalah jugak ! HAHA . what worse , dorang kalah dgn terok , xpun mati terus . HAHA . So tuh ke eh ending yg stiches nk ? Ishh . Sadis kali kedua .

Hapelah korang nih , sgt tak cool kot . Ish ish . Lg tale bla korang still budak ingusan . Umo tak sbrp , dh nk tunjuk lagak buat hal . Hbt sgt lah ? Respeklah sket org laen . Klu tale respek org yg lg tua dr kau pn , cb blaja respek as human sket . Even bitch pn , still human , kn ? HAHAHA . Klu kau tak blaja respek org laen , cannelah org nk respek kau jugak ? So tak slhlah klu ko kne pijak jep nnt. And lgsg tatao ape tuh bahagia dlm idop . Pastu nk buat hal , tp tak pandai kaver , trus kantoi . bile dh kantoi , barulah mengigau sane sini buat muke sardin basi nk mintak mahap segala . TUIH .  Sadis kali ke tiga . HOHO .

So , harapan aku dlm entry kali nih , udah2lah tuh rosakkan hidop org laen yep . Cube buat nde lg berfaedah , cthnyer merangka idop sendiri pulak . Mungkin lg bgs ? Hee . Aku pn bukan perfect sgt . bukan takpena tak sakit hati dgn org laen . Penah jep , tp lyfe kn , knelah pandai2 sesuwaiiii kn diri . knelah redha and time jep ape adenyer . Wah aku , berfalsafah pulakk . HAHA . Means kt cni , sume org ade pasaan dengki , jeles , tak puas ati and sume2 negatif tuh . But depends on us to manage it , rite ? Klu kau pilih ntok layan kenegatifan tuh , maka binasalah hidup kamu . Tp if kau pilih ntok baiki kelemahan diri dan menjadi lebih baik , InsyaAllah , nescaya tenteramlah hidup kau . HEE . Btw , entry kali nih langsung tade kaitan dgn aku . I do for someone else . And for those hu is bitches's victim. HAKHAK tuih . And fo my buddy hu stuck with Miss B now . I am ur backbontot babe . Dont worry . KAHKAH .

Sooooo ,


HACK OFF BITCH !