بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

MISIYENS .

Sejak sebelas November duaribuspuloh aetuh , bermulalah musim honeysun aku . Hari yg aku tggu2 slame ni . YEAH ! And skunk aku dh kt kampung halaman , Terengganu :)) . Dh lama sgt aku lupe diri kt Bangi , so skunk masa ntok aku berkecimpung dgn keje lame di sini : TIDO , MAKAN , TIDO LG . HAHA .
Bile aku smpai kt aepot Sultan Mahmud aetuh , first statement yg kua dr mulut mama bile jpe aku is ,

" Angah dh tembam dh haa "


camni ke ? T.T

Aaaaa ! Omg . betol ke nih ? cmnilah ape yg dtg lam kpale bile mama ckp gtu . Ateh pulak meng-iyakan kenyataan mama tuh , which mean wt aku rs nk jogging atau pegi gym atau wt operation buang lemak IMMEDIATELY ! --"
Tapi , nde tuh wt aku dpt plan cuti selama sebulan lebih lebih sket nih dgn satu plan yg bernas . KURUS-ing program . HAHA . bagos tak idea aku ?

Camnilah lbey kurang aku nyer plan ntok cuti nih sempena aku dh lancarkan pogram kurus-ing nih :

1. seven am : pegi jogging .
2. makan nasik skali sari jep .
3. bykkn minum aemasak .

okelah tuh kn ? haha . dr tade usaha langsung kn kn ? hoho . stkt nih , no 2 & 3 dh berjaya buat . no 1 ? HAHA . mmg susalah . --" tape , cube lg ra , lg lg ! jgn ngalah eh eh . jgn hirau ape org kate , yeah !



am i a ham abuse ? no no !

Aktiviti aku kt sini sgt simple . Memandangkan bibik dh balik Bandung ntok beraya korban ngn family kt sane , terpaksalah aku dan ayong dan acik dan ateh bertungkus lumus menolong  mama menjaga uma dan adek . hee . baik tak ? hard ten oke tahap baek ! bgn pn awal jep skunk . mane ade bgn tghhari dh . tade tade . tuh zaman mude mudi jep . hee . Tugas aku skunk , tetiap ari , bgn pagi jep , mandi cpt2 , then basuh kain , then masak then tdo balik . eh ? HAHA . Btw , aetuh aku dh blaja masak daging merah oke . dr mane ? google ahh ape lg . haha . aku google kt yahoo and taip jep , Cara masak daging merah . Then , taraaaa ! kua trus . hee . salin salin sket , then ape ag ? masaklah ! hasilnyer ? aku terlebih cili giling . pedas gile jd nyer . haha . tp okelah kn , first time . Heeeee . :')

Duk kat uma , aku wt ape ag ehh ? pkir jap . emm emm . On9 ? tak sgt . eh bukan . TAK . haha . mls rs . nih pn br stat blik . hee . mybe sbb dh bosan sgt kot . nk kua jnjln ? mls ahh . awal ag . byk ag masa . lek lu . hee . best buddies masa nih ?



My BB



My Yutyut



My Lappy



Mereka nih ahh buddies yg sgt best skunk . ohh , tak lupe gk wt Tv . Die pn mampu ilangkn bosan aku saat2 getir cmnih . haha . Ohh ye , ade bbrp bnde yg ade lam kpale aku skunk yg aku wish nk wt time cuti nih slaen menjadi kurus  .

Aha ! ini ini .
 
nak cut rambut jd cam salah sorang dr dorng nih . Bolehkah ? :DD Pelisss .


Psstt : Aeni dh stat batuk2 cz kt cni musim ujan .
cimut and bantal menjadi teman yg terbaek .