بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

JUDGEMENT

Melalui tajuk kali nih , aku nk cite sket sal JUDGEMENT . bukan judge cm lam mahkamah mahupun di balai polis . haha . just , lately ,  atlis 3 perkara aku baru discover pasal diri aku . Hmm . Self-judgement .

ONE .  AKU SORANG YANG BARAN .

yes yes yes ! hard ten . aku mmg cpt marah . tataolah nih mmg dr kecik2 cili padi or baru skunk terbentuk lam diri . haha . Tp mmg kblkngn nih , aku mmg dpt pasan yg aku mmg cpt marah or lam erti kata laen , aku sorg yg baran . haih . BUKTI ? oke .

kejadian fes . Aetuh aku lam bilik . ktne lg ? ofkoslah KRK tercinta . hee . Masa nih before final . aku pn wt lah ae milo . maklumlah konon nk study malam lah nih .tdo lwt sbb stdy . haha . Then , aku tgglkan jp milo tuh atas meja n pegi baring2 kat katil smbil yakin dan tawadduk ngn keadaan milo yg aku tgglkn ternganga kt atas meja tuh . Tp kalian , bukan itu yg menjadi persoalan . Kejadian ini bermula bile jep aku bgn ntok amek ae atas meja tuh . Ttbe , dgn mmg tak disangka sungki , ade CICAK kt tepi gelas aku ! ape die wt ? Die try nk curik minum ae milo aku !!! ohoww , bad cicak ! nk mencurik ehh . tape tape . tggu . Dgn pasaan yg penuh marah geram dan juge macam macam ade , aku pn amek ahh beg plastik satu  n sarungkan kt tgn . Entah dr mane aku dpt kekuatan , aku trus pegang cicak yg sah2 reptilia n berdarah sejuk tuh , then aku celupkan lam ae milo aku ! haha . Kwn2 , jgn salah phm ehh . die tak mati . betol . aku just nk die minum ae tuh  then aku lepaskan die balik dgn pasaan puas dan bangga . HAHA . marah punya pasal --"

I'm sorry cicak .


TWO .     AKU SORANG PENDIAM .

Statement berani mati . haha . yela ! aku sorang yg pendiam ! atau atau atau lagi femes bile aku sbt SOMBONG . haha . Since aku masuk UKM nih , dh bape makhluk dh ckp aku sombong . Tp , betol ke aku sombong ? tak ! aku deny ! aku x sombong . aku just tak banyak cakap . eh ? I just dont talk much with strangers baby . salah ? hmm . kejadian yg paling aku tale lupe is bile aku duk tggu fifie abes exam bbaru nih , smbil aku pgg sume notes yg ade , duk stdy lah kunun , ttbe ade bbrp org dara mara lalu dpn aku . but , i dont giv a damn to em smpailah ttbe ade sorg tuh , ngn sorg ala ala manja n bajet aku tak dgr

sore die berkata ,  " ni lah budak sombong tuh " .

eh eh awak . tak syg mulut betol .

Aku pun dgn pantaslah pndg . nk gk tgk sape dorg duk perkatakan . Ttbe jep , mate aku bertentang ngn mate dorg . Wow ! dorng ckp sal aku ! haha . adeh . Babe , im not . Try me . hish . So for those hu read this , plis . jgn ckp aku sombong dh . sume org perlukan masa nk sesuaikan diri ngn org yg baru knl . or myb aku just tatao care tbaek ntok bkwn ngn korang or myb aku just mmg tanak kwn ng korang. HAHA .
wtever it is , jgn hukum aku dulu . mungkin aku just sorang ppuan biasa yg tak byk ckp . Who knows ? :DD .


THREE . AKU SUKA LAGU P.RAMLEE

Betul ! tp nk tao lagu mane ? TANYA SAMA HATI . hee . lagu nih sgt best and dh jadi febret utama aku . and everyday , aku akn nyanyi lagu nih . xkire ahh , lam toilet ke , lam kete ke , lam ktm ke . hee . aku sgt suke lagu nih ! I'm falling in love with it . true ! and aku nk sgt ade someone yg hafal lagu nih n nyanyikan ntok aku . atlis before i go to bed . ^^ .  knp aku suke lagu nih ? sbb , everytime aku dgr lagu nih , aku rs sgt bermakna . myb sbb cara P.Ramlee nyanyi . penuh pasaan . or myb i just have a broken heart ? haha .
oke , kt sini , aku bagi  lirik die . Enjoy singing ! nnt dh hafal , jgn lupe nyanyi kt aku ehh . nk dengar lagu die or tgk video , google sndri ehh . heee .


tanya sama pokok , apa sbb goyang ?
nnt jwb pokok , angin yg goncang .
tanya sama langit , apa sbb hujan ?
nnt jwb langit , tanyalah awan .
awan nnt kata ,
aku kandung air . smpai tmpt sejuk, aku pn cair .
lihat dlm air , nmpk byg2 .
cmpak satu batu , byg pn hilang .

tanya sama hati , apa asal syg ?
adakah tandanya nmpk dipdg ?
kumbang rayu bunga , bulan dan bintangnya ,
punya tanda tanda hbgn mesra .
tanya sama hati, pernahkah merindu ?
ingt masa lena, apa mimpimu ?
masa berjauhan , apa nk dikenang ?
bila diphmkn , itulah syg .

jikalau tidak krn syg ,
kuntuman kasih tak mungkin kembang .
andainya jemu mengganti rindu ,
jambangan mesra tentulah layu .



oke , setakat nih , tuh jepla aku baru pasan pasal diri aku . hehe , yg laen2 , nnt klu aku dh tpasan , aku type lg ehh . xpn , klu korang ade pasan pape lg , Tlg tulis kt comment eh . haha .


psst : Aku dah bebas dr JAJAHAN peperiksaan !
Mood : BERCUTI .