بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Apabila bosan menjadi teman

Baiklah , seperti yg tertera pada tajuk hebat diatas
jelaslah bahawa aku sedang mengalami satu sindrom
di mana wayar-wayar pada bahagian otak sebelah kanan
hampir kpd poses pemutusan .
maka aku pn berfikir-fikir untuk menghilangkan kebusanan itu bersama

LUQMAN dan ATEH :) (agak hebat kn idea itu ? )

memandangkan luqman juge mengalami satu poses gegaran di otak atas sebab-sebab bosan , so kami pn pergilah menghabiskan beberapa kerat masa di mana-mana di negeri tercinta kami ini , Terengganu . Hell yeah ! kejadian-kejadian yg berlaku ? ohh , kami terjumpe begitu byk sekali org-org gile yg berjalan di tengah jln . mengapa ? waiiiiii ? pelik juge . ishh . --"





pemandu berhemat


ni yeh rakan-rakan , inilah pemandu berhemah ke berhemat pn aku tak tahulah . sempat lg posing time bwk kete . satu bakat yg sgt digilai ramai ! howwyeah ntok diri sendiri lagi . HAR HAR . masa nih hampir nk langgar makcik yg ttbe jep melintas . pesanan untuk makcik . " lenkali baik2 tgk kete tau makcik " . *gaya penuh kesabaran*

seterusnya , selepas puas kami meronda rondi , kami pn benti sejenak di tempat pilihan umum , Pantai Batu Burok . punyerlah byk org kt sne . ishh . sesak ! menyampah pulak . tp tapelah , pantai milik bersama . kenalah memahami . yeah ! tibe jep aku jd sorang yg sgt memahami . HAR HAR lg .



MLS . (pjg ngat name , MLS nk tuleh )

kawan2 , die mmg style suke hamek pic mcm askar . Tegap jep ! HAHAHA . Ampun man . :DD


ateh bulat :O



gaya MeganFox kt pantai skett .



begitulah sedikit sebanyak aktiviti kami di pantai . ish . sgt panas . tak tahan ! tp tapelah , ala-ala Miami siket . hee . Ape yg kami dpt di pantai ?

1. segerombolan kanak-kanak memakai baju pink beserta cg nyer skali .
buat ape tuh , manelah aku tao .
2. bau busuk taik kuda merata-rata . SAPULAH . ish .
3. pasir-pasir yg byk dlm kete .
ateh , sila bersihkan !


then , dh busan-busan , jalanlah carik mknn kejap . mkn jagung bakar dgn air jagung . lame betol makcik tuh bakar jagung . sampai kejang kaki aku tggu . naseb baeklah aku dh berikrar nk jd penyabar . haha . Alhamdulillah ~

Kami ke tempat kanak-kanak . Sgt best dan rindu untuk menjadi kanak-kanak girang mirang kembali . sbb tak pyh nk ade masalah , buat masalah mahupun pk psl masalah , hee . Rindu childhood !



spider-girl . heee .


inilah hasilnyer bile terjumpe dgn permainan yg pd zaman aku mungkin tidak ade . haha . credit to ateh sbb jd photographer yg bgus dan cemerlang ! heee hoo he hoo . Beginilah sedikit sebanyak ape yg aku buat arinih . then , anta si Man tuh kembali ke pangkalan kuarge die , sbb dh lupe diri dh aku tgk . haha . then balik uma , atok aku dr jb sampai . nk yey ke ? HAHA . okela , yey ~




tuan haram-jadah belog .



SEKIAN , Time kaseh :))