بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Dua Kali

Dear semua Pakcik bus dalam UKM . Knp lately , sejak2 UKM dilanda musim final nih , pakcik2 pulak yg terlebih lebih emo nyer ? Saya sgguh tidak mengerti . Jgnlah begitu pakcik kerana apabila pakcik semua duk nk emo , yg part paling tak best is saya lah mangsa lepasan kemarahan pakcik tuh . APA SALAH SAYA ?? --"

KEJADIAN SATU .


Masa tuh aku nk temankan Fifie balik bilik kt Kolej Pendeta Zaba . Bilik die byk kulat btw . Haha . Oke oke , smbung lg .Memandangkan aku nk turun kt PUSANIKA , di mana mmg lalu jalan yg same ntok ke KPZ , kami pun bercadang ntok naek bus yg same . Tunggu punye tunggu , then bus zon6Z pn smpai . Ape ag , nk tggu bus laen mmg tak ahh . Pns kot ! haha . so then kami naek jepla kn . Aku pn ngn bangge pilih r seat yg agak ke tengah . Then duk smbil ngumpat2 ngn Fifie , ttbe , smpai jep bus tuh dpn pusanika , bus tuh LAJU dan TAKBERHENTI ! aku pn ape ag , cuak ahh .

" Fie ! bus nih xbenti ahh ! "
"saba saba , ko diri cepat . "

Aku pn amek tindakan melulu dgn bangun dan konfiden . Sampai destinasi seterusnyer , bus tuh still gk xbenti ! Oke , honestly , aku dh stat memaki . dlm ati . Haha . Dan xdjgka lg ,

"PAKCIK!!! nk turunnnn !! "

Jgn salah paham ye kwn2 , tuh bukan suare aku , tp Fifie . Haha . n bus tuh pn benti ngn dasatnyer kt tepi . Aku pn wt muke takbersalah ahh ngn sume pndgn mata org2 dlm bus tuh . And , bile aku jejakkan kaki kt tangge bus tuh , ttbe jep ,

" laenkali klu nk trun jgn duk diam jep "
dgn nada yg begitu sinis .

Hey pakcik nih , aku pulak yg kene marah ? Tak puas ati nih .

" pakcik oo takbenti . Sy bgn dh ."

"lenkali jgn naek bus nih ! "

" Tanak naek pn , bus burok ! "


marah nih .

beselah kn , bile dh emo skali , gado ngn pakcik bus cm budak2 . HAHA . pdn muke pkcik , sape suh marah sy ttbe . --"


KEJADIAN DUA .

Next , kejadian nih baru berlaku td . pd pukul tak lebih tak kurang dr sebelas pagi . Time nih aku nk pegi temankan si Russel tuh mkn n naek bus dr Kajai ke UngkuOmar . Hmm . naek bus zon3 . Org punyerlah penuh cz sume nk pegi exam . So kami sume pn duk lah terhimpit2 . And aku cm beselah , berdiri sepanjang masa . HOHO . Kejadian yg terjadi agk serupa . Mls aku nk ulang blik .

Tak benti kt stesen > membe jerit suh benti > baru bus benti .

Tp kali nih , dgn potongan skrip yg berbeza ,

" apolah , nk turun laen kali jgn duk blakang2 "
dgn nada yg agk sinis juge .

Pakcik , bute ke tak nmpk org ramai ? haih . Dh bape byk dh dose saya kt pakcik2 nih . So , tolonglah the rest of pakcik2 , jgn nk emo sgt ehh . Nk sng , benti jepla kt stiap stesen . Tadelah saya akan slalu jd bahan pelepas kemarahan pakcik semua . --"




psst : esok paper Kimia . Wish me luck !

Till then babe , Xooxo .