بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

sedih ah macam ni.


MAMA
Harini aku rasa sentimental sikit. Dah berulang kali aku duk pusingpusing lima namploh kali lagu Hypnotize ni. Bajet sentimental je bila dgr lagu ni. 
Tapi, senanye, aku homesick ni. T__T
Lama dah tak balik kampung halaman indah tercinta. Rindu kepok leko ori, rindu anging pata. Rindu umoh wehh.

Rindu mama, papa, ayong, abang, acik, ateh, opie. T__T

Ada orang kate, ramai sibling ni pening kepala. Mostly yg kate mcmtu sebab dorg takde adekbadek lain, or dorg punya sibling ciput jee.
Aku, dah biasa dgn ramai ramai ni. Productive ni. Muahaha.
Bila sibling ramai, rasa macam fun je. Rasa mcm boleh buat geng. Nak jenjalan pn senang. Nk main paintball pun senang. Siap boleh buat team futsal lagi. Nak lawan ? Hikhik.
Macam aku, adekbadek aku sume pompuan. Sorang je laki. Abang aku. kire anak emas family ah sebab one and only. Hehehee.

Dalam beradek beradek, aku dikatakan rare sikit :(
Macam yg lain dominan, aku recessive. HAHA.
Sampai pena banyak kali org tanya mak aku, 'ni anak ke?' :O :(
Kuangjaklah makcik ni, saya nampak macam bibik ke? Wuwuwu.
Dahla dorg selalu suka usik aku ni anak pungut je, padahal aku ni anak kesayangan kott. Jeles letteww! Muahihi.
Ahh takkesah ah janji aku paling comel dihatikuuu~ n__n

sayang mereka
Rindu dgn opie. Die paling kecik, yet die sangat matang. Maybe budak budak zaman sekarang memang bijak kot. -.-'
Bestnyeee, klu aku tau, aku minum Enfagrow gak kecik kecik dulu.

Ateh && Opie
Yang kiri tu opie tauu n_n
Dorg ni dua dua bongsu kami. Yg ateh memang tanak ngaku die dh tamat tempoh menjadi bongsu dalam family so die nak jadi bongsu second. Mengada.
Bila dua orang ni start gaduh, mesti rasa mcm nk pecah rumah tu. Ateh ni suka usik.
Rasa geram gila bila dorang start jerit jerit gaduh dalam rumah tu,
tapi sekaranggggg, aku rindu nk dengar. :(



Papa pulak, suka layankan je bila ktorg ajak bergambar.
'Papa, papa nampak muda' n__n
Biasanya orang akan manje dengan mama, tapi aku dikatakan manja dgn papa. Dorg selalu ckp aku kuat bodek. Mana ada mana ada. I'm daddy's little girl. Wee. Sayang papa. Muah.

Allah itu adil.
Dia tahu bila kite sorang sorang, kita takkan jadi kuat. Kita ni lemah. Sangat.
So, Allah bagi kita family. Sebuah keluarga. Satu komuniti.
Whatever it is, Family Is Family.
Darah mereka saling mengalir dalam badan kita. Sebab tu macammana jauh pun kite pergi, mereka tetap ada dengan kita.
Apa apa pun. mereka akan terima kita apa adanya.

SAYANG KAMU SEMUA SANGAT 2!

My Girls
Dalam badek2, aku rapat dengan err dengan semua kot. Sebab bila kami stat bercerita, kami macam buat jemaah. Sebelum tido sambil baring2 ke. Or takpun, if ktorg mengadu kt sorg, esok tu mesti semua tau. HA HA. Thats the power of girlsss. :D

Okaylah. Nak call mama. Nak manje manje. Boii!