بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

nak lagi n_n


*cough* *bad cough*

Asss you know ladies and gentleman, I already done with my examinations. 
Walaupun macam melampau lambat je nk announcekn benda ni, but still,
SUKA HATI AKULAH. 
So yeah, habes je exam ofkoslah aku busy dgn packing nak balik & enjoiiiii. Huhuhu.
Perasaan habes exam tuh kadang kadang mcm pasaan dah habes belaja. Hehe. But, babai to my rommate this sem, Kak Siti. She done with her degree. So ada rezeki jumpa lagi okay akak. Thanks sebab tahan dpt roomate mcm saya ni. n___n. Akak seorang yg bertuah. HAHAHA.

Okayokay. Done with this thing. Next!

Habes je pekse haritu, sempatla Mrmine bawak aku jalan jalan dating sakan. Hehe. Yela, nnt kan dah nk berpisah sbb aku kena balik ganu kite dah. Kan kan awak kann? :) 
Soo, kami pegi buat aktiviti leisure bab kata Mrmine. Hehe.
ICESKATINGG!
Grr. Its coldd~

But sorry to say, ini je yg ada.

before skateee

Memandangkan kami eksaited sgt nk main ais & dlm tu mmg takboleh nk amek gamba so kami menahan diri dr menjadi cameraholic sikit. Hehe. 
Sebelum ni pernah sekali je aku main dalam tu. Hehe. Tu pun noob habes. Asyik jatuh. Then kali ni, sgt amazing sbb kami tak jatuh! Hoho.
Gravity, you cant fool us this time.
Tapi masa tu, ade sorg budak pompuan ni, die skate dgn hebatnya then crash dgn sorg budak. Kuat gila. Sampai die jatuh dgn dahsyat & takdpt gerak. Probably patah tangan, siku or bahu kot. Sebab nampak die mcm ada trauma sikit. Diam je. Macam kene pukau. Sampai kene angkat dgn benda yg kaler oren tu. (Deng man, I forgot the name!)
Apa yg kami semua buat bila pompuan tu jatuh?
Watching like a bossssss. HA HA.

Hafeez, thanks for taking me there. :)
I'm happy that you're totally happy hanging out with me. Nnt kite pegi Icity pulak eh :D
Dalam tu kan ada salji. For the second time. Please?
Alaa pls. Pleaseeeee.

Balik tu, kaki sangat berat wooo.

psst: Aby, jaga anak-anak baik-baik tau tau. ^,^