بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

isu sensitiff

Amaran Kerajaan : Jika anda berhati hamster, anda tidak digalakkan meneruskan pembacaan. Sekian.

Haa, tgk tajuk pn macam hebak je kan kan ? Hohoho.
Siyesly, aku memang nk taip pasal isu sensitif sket harini. Sebab, banyak sgt dh aku baca pasal benda ni. Well, takda sapa pn mintak pendapat aku tapi bia ah nak kabo gok. Lalala. Tapi yang pasti, aku bukan nk komen pasal Anuar Ibrahim terlepas dari tuduhan meliwat. Hikhik.
Well, pagi tadi masa aku tengah duk brekfas, hati kecik comel molek aku ni terdetik nk beli paper. Nak tengok sketlah apa jadi kat dunia sekeliling ni. Aku belilah Harian Metro. Tak main ah Berita Harian macam orang tua sangat je so aku  bajet bajet macam paper ni jiwa muda skek ah. Ngehuahua. 
Then, front page dia,

"ABANG MAN POWER" (kelik kelik)

Aku ingatkan abang man ni dukun ke bomoh ke ahli silap mate ke. Cite pasal ketereran die buat magic ke ape ke kn. Tapi rupanya dia ni Pengkid. Tettt. Sensitip kn sensitip kannn ? HAHAHA.
Pernah tgk cite Aku Bukan Tomboy ? Apa korang rasa ? Besttt ? Aku rasa macam menyampah. Bukan sebab aku tak minat Scha Al-Yahya tu, ye aku tau die cantik tapi aku taksuka tengok pompuan pompuan dlm cite tu. Apa pasal dorg suka sangat jadi lelaki ni ? Apa pasal dorg suke sangat rebut pompuan ni padahal helloooo, dorg boleh rebut jantina berlainan kottt. *maaf emosi.
Aku pahamlakan dalam dunia ni, makin lama laki makin sikit. Ada ada tak je kan. Tapi, tak bermakna kita kaum wanita sejati ni kena tuka jadi laki so that bole buat balancing. *suara ala ala azwan ali.
 FUUUUUUU. No man, this is bullshit. -.-



Mengikut kata seorang Professor dari Uitm yg aku lupa namanya, die kata, setiap manusia dilahirkan dengan 5% kebarangkalian untuk menjadi homoseksual. Kamon ah girls, 5% je kottt. Hmm.
Tapi aku nk cakap pn serba salah gk kn, aku bukan baik sgt pn. Bukan perfect sgt pn. But, songsang is not an option. Pernah skali, aku terbaca pasal sorg budak tu jadi pengkid or lesbian or whteva we call that sin thing, sebab mase die form one, die clash yg boipreng die so die dh tak caye laki. FUUUUUUUUU.
HOI KAU BARU FORM ONE KOT! Konon dah dapat cinta sejati pahal pahal pahaaaaal !
Mase tu aku macam bengang sensorang baca. Alasan macam taik. Menyampah pulak aku. Lain ah kau dh nk kawen esoknye pastu tunang kau rogol kau beramai ramai pastu tinggalkan kau macamtu je. What I mean is, kau tu bodoh. Pffft.

I'm writing this issue bukan sebab aku dah ada bf so boleh cakap ah gini. Tapi sebab aku bosan je senanye. Hahaha. Takde ah, aku macam pelik je kenapa. Kenapa kenapa kenapa ?
Pastu bebaru ni ada plak kan gay yg kawen ? MasyaAllah dunia oh dunia. Nak komen ? Nahh, korang dh besar panjang, lu pklah sendiri. Wuwuwu. Tapi terpikir gak mamcammana kalau aku kt tempat dorg ? 
Nauzubillahiminzalik

Jauhkanlah jauhkanlah. -.-

Aniwessss, aku takda masalah pn dgn org org  ini. Meanwhile, ada je kawan aku begini. Aku doakan die cepat berubah. Who am I to judge, right ? Semua orang ada peluang masing-masing.
 Hai, selamat berkenalan. :)
I'm everyones fren. (bajet ramai kawan je) Pftt. HAHAHA.
Akhir kata dari Ustazah T harini, renung renungkan dan selamat beramal. :D

#Bilalah aku nak maju ni? Hmm.