بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

week-end ; dead end .

Lama sudaa tak hapdate belogg . Sowii ahh . Haha . Aku nk kate bz pun tak jugak , banyak je masa lapangg . Tuto pon belambak lagi tak buat . Lab repot takda sgt . So knp aku susa sgt nk menghapdate ? MALAS . Hehe . Skunk nga rajin sket memandangkan aku kne amek mood ntok sdty japp . Oke cukuplah cite pasal buku . ( bajet best student jee ) . Balik dr kem bebaru ni , memang rs haven gilaa . Bukan sbb kem tu tak best . Best , tapi penatnye Ya rabbi . Tak kire kne jalan dlm hutan lagi , dgn nyamuk gatal lagi . Dgn tak cukup tido lagi , toilet lak tetiap hari kne rebut . Lambat sgt , tak mandi pon bolee . Takda hallahh . *thumbs up .

Memandangkan itu adalah fes kem yg aku berkecimpung since dr skola menengah lagi , ( aku tak aktif , so what ? ) memang byk gkla pengalaman aku dpt . Pengajaran utama : bwk beg plastik everytime kne pegi kem sbb mesti akan ad aktiviti yg membasahkan baju . HAHA . Org lain siap bwk plastik besa tong sampah lagi , hamek kau . Aku pulak ? Letak baju basah basah tu dlm beg campur skali dgn baju bersih . Hamekkk . =.=

Pengalaman mendaki paling best . Walaupun penat , tapi tu lah fes time aku naik bukit . Sedih gilaa aku ni. *tumbuk muka sendiri . Kekerapan aku jatuh masa mendaki tayah nk bilanglah sebab sepuluh jari korang ada , memang tak mampu nk bilang kali aku jatuh . Tapi tu semua memang lumrah dlm kehidupan seharian aku . So , lek ahh . ( I'm cool hoyeah ) .
Kt sane , aku kenal banyak jenis org . Or maybe sbb aku ni jenis tak byk bergaul so ni baru aku tau , manusia tu byk jenis . Sedih gila umo dh nk 20 tahun baru nampak dunia sebena . *tumbok muke kali kedua. Tougher . HAHA . Soo , kt sane , ade jugak jumpa budak baru nk 'up'. Nk tau cite ? Jom ngumpat ! :PP . 

But thanx to En Nashrul , kak WanJing . kak Yus , kak Tikah & espeacially akak sorg tu yg aku tak sure name die sape sbb masa aku sakit mate terok gila , die bwk aku pegi klinik . Thanx a lot . Mata ni pn , sempat lagi nk sakit . Org nk enjoy kem pun payah . Hish !

So yeah , tu jela sikit sebanyak cite yg aku bole nk share dgn korang pasal weekend aku bbru nih . Memandangkan aku takda cite best sket nk share . Ni jelaa yg ada . So hamek jela baca . Tamau , pegi carik blog org lain ahh . *emosi berlebihan . Btw , buat masa ni , takda gamba lagi aku bole haplod sbb aku punye memory card camera tu ada dgn Hana . Hana , if you read this , pls lah bagi balik memory aku tu . Janji nk pinjam sari je , ni dah pat hari woii . Aku cll kau off pulak fon . HAHAHA . Nasib badan .

terjumpa pulak satu dlm phone. :DD
Ni jela satu yg aku jumpa dlm fon . Haha . Yg sebelah tu Hana . Hye Hana :P

Oke gais , end off story . Pis yaww ~ !