بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Benci bertakhta di hati . Subhanallah

Tetiba aku rase yg aku punye tajuk kali ni power gilaa . Haha. Ye anak anak , kali ni kite akan bersama Ustazah T lagi dalam segmen sucikan hati , tingkatkan prestasi . Mari kite mulekan ceramah pada hari ini .

Actually , aku dpt idea ntok tulis benda ni afta berbuka puase td . Aku memang benci betol orang yg pandai sgt berhutang , pastu bukan stakat lupe diri lupe dunia lupe akhirat segala lupe nk bayar balik hutang tu tp sampaikan berlagak dgn duit org pastu bongkak sombong tuih . Benci betol aku . Rimas tau dak ? Kau dahla sombong , pinjam duit org tak reti nk byr pastu nk belagak pulak . Kau tak rase pape ke eh bile org org yg kau ade hutang tu sumpah laknat kau macam macam , anak bini kau sume tak halal makan ? Org jenis ape kau eh ? Ohh ye , org jenis tak bayar hutang , knn ? Walaupn bukan dgn aku kau hutang , tp aku ade hak jugak nk benci kau sebab yg kau dh susahkn tu papa aku , paham ?

I hope I could say all this on your face . Nk kate aku still hormat kau tak jugak . Nk kate aku takut nk kate ni semua dpn kau tak jugak . Sbb , aku peduli ape kau pikir aku ni macammane sbb SAPE KAU ? Bukan kau ade kepentingan kt aku pun . Darah kau takde mengalir pun dlm badan aku . Tak samaaaa ! Hohoho . Eh apsal aku rase kejam sgt dgn kate kate aku ni ? Lantaklah , memang patut pn dgn kau . Ohh , aku harap sgt kau terbaca blog aku ni , then kau terasa . Tp ahli perniagaan yg berrrjaya mcm kau , mane nk bukak blog tak naik taraf cm aku ni ye dop ? ( tgn didada kiri , mate rolling in the deep )

Well , nnt raye kite jumpa okkai ? Aku nk tgk je cmne kau beraye tahun ni . Yela , byk pitih knnn . Then nnt aku harap , kau bagila ciput eh duit raye kt aku ni . Tp aku tanak duit hutang dr papa tau , duit KAU . Kalau adalah =-=

Disebabkan oleh aku ni kena kekalkan identiti aku sbg Ustazah T harini , kenala aku doakan kebaikan kau jugak ye dop ? Ye kn kn ? Klu tak sape lagi nk doakan kau . Hahahaa .

Ya Allah Ya Tuhanku ,
Kau Maha Pengampun Lagi Maha Mengasihani .
Kau ampunilah dosa dia , bukakanlah hatinya untuk hidayahMu
Halalkanlah makan minumnya.
Bersihkanlah hatinya Ya Allah semoga dia membuka hijab yg ada di hadapannya.
AMIN .

Aku bukan hipokrit . Eh kadang kadang aku hipokrit jugak . Hipokrit tu kan bermaksud berkelakuan baik kn knn ? So kadang kadang aku hipokrit gakla dpn kau . Nk buat cmne , terpakse kn . Selamat Hari Raye okkai ? Hope nnt kite jumpa tak lame sgt kt sane mase raye . Hilang mood raye aku . Nk nk tgk kau yg tatau diri tuh . For papa , banyakkan sabar eh pa . Allah selalu tolong org yg dianiaya . Papa jgn susah , anak anak papa ade . Kami syg papa . :) I love you paa .

Kepada semua orang , klu aku pn ade hutang & aku lupe nk bayar pls pls pls ingatkan . Aku takkesa . Yelaa , aku pn slalu gk songlap duit korang knn . Hee . Toooolong ingatkan aku , eh Ana Raffali lak tetibaa . Hohoho . Remind me okai ? :)
psst : Aku ingt nk letak gamba die tp mcm kejam pulak . So aku bg gambaran je .

opss , nampak hati budi kt dalam pulak . Wakakakaka