بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Yang lama toksah buang

Yeahhhhhhhhhh. Harini mama dah betolkan lappy aku. Akhirnya, dpt jugak aku bukak MrLappy yg dah lame berkurun bercicit moyang dah aku tak bukak. Dh 2 bulan kot. eh 3 eh 4 eh tataulah. Harhar. Rupenyer die punye yg petak tuh yg rosak. Yg mane? Ade kn yg tu tuuuu. Adaptor eh? Mane aku tau, aku tak berteknologi tinggi sgt. Yg aku tau, benda yg aku tekan tekan ni name die keypad. Eh keyboard. Eh tataulah saya. :PP

imaginasi dalam minda

Oke lupekan pasal benda yg berbentuk petak tuh. Sebab aku eksaited sgt dpt lappy aku balik, so ak godek godeklah balik benda ape yg ade dlm ni. Btw, godek tu means usha kot. Hahaha. Aku pn tatau ape maksud betol die, aku sebut je sbb aku pena dgr makcik makcik kt sini sebut. Hoho. Then, aku tgk pic yg lame lame. Besela, bile dh tgk, mesti ade kenangan mengimbaukn. Besttt! Nk tgk? Jommmmmmah!

Gamba satu

zaman purba
Siyesly weii, ni zaman purba. Hahaha. Time ni, aku ingt lagi. Masa form 5. SMKSS. Terngiang lak lagu skola. Oke tipu, aku lupe lagu skola. =.=
Tak nampak name tag tuh? 'sarah mastura' . Supposedly aku letak je 'raraTL'. Baru style,kn ? Tp ni kire buktilah yg aku zaman skola dulu baikkkk sgt. Tetttt. Ohye, aku amek ni mase dlm toilet skola. Lari dr spotcheck sbb aku bwk fon pegi skola. Sempat lagi kn? Biasssaaa broo!



Gambar 2. Time nih pulak awal mase masuk matrik. Aku pn dh lupe cmne ktorang bole plan nk kua berlima mase ni, padahal baruuu je knl. Dhlah kua afta kuliah. Pegi tgk wayang. Cite skrip 707 kn tajuk die? Lupe. Hahaha. Tp cite hantula. Aku ingt lagi, aku duk sebelah pakcik tua, time hantu tuh kua, aku pun jerit sampai tumpah popcorn. & yg paling best, pakcik tuh just cakap 'astaghfirullahhh..' sambil muke die separuh mati. HAHAHA. Oke, maapkan saya pakcik. Oh lupe. Korang nampak tak sape yg depan skali tu? Tuh Pnut! Aku pn lupe aku kua dgn die mase ni. Kire awl2 ktorg knl lar ni. Sbb tu jauh sket dduk. Malu konon. Harhar. Dari depan : Pnut, Ju (kot name die lupe. Ingat name pjg je, Zulliana) , fada , Dila & aku lahh. Tak nampak muke suci tuh? Hohohoho.

gambar 3 : Larian Kakom
Ni masa awal matrik jugak. Afta orentasi yg zolim tuh rasenyer. Hoho. Pastu ktorg sume dikerah pulak suh berlari naik turun bukit. Woii, ingat aku tak penat ke. Spot mate aku. Tuh mate tak cukup tdo okayyyy *dgn gaya gedik. Haha. Sebelah kiri aku tu Alyn. Die rummate aku kt sane. Fes time aku jejak matrik, die lar membe fes aku. Skunk die dh sambung blaja kt Kedah. Jauh beno. Lame pulak tak jumpe. Sebelah kanan aku tu, mesti korg dh cm. Tu Pnut lagi! Haha. Wait wait. Mane Kila ni?



Gambar seterusnye : STYLE! knnn? Haha. Mase nih baru habes exam. sem satu kot. Beselah, kanak kanak girang kn, mestilah nk amek gamba lompat lompat sket. Yg pic gerak kt atas tu, actly ktorg nga berusaha nk buat bulat. Bile tgk balik, kelaka! Haha. Hadoyaii. Ktorg dikenali as Hugah dulu. Chihuahua, macam mafia pulak. Tp lebih kuranglah. Nk tau cite lanjut, meh dtg jumpa, aku kasi cita baikk punya. Hahaha. Miss this moment. You rokkk gaiss! p/s : Kila memang ratu lompat. Yg paling tinggi, die ahh tu. :PP


Habes cite kt matrik. Next! Hehe. Kenal tak sape kt sebelah kiri aku tu? Dielah Mrmine! Haha. Tp mase ni siyesly ktorg takdapapa. Die just membe kpd membe aku. Nampak brader sebelah aku tuh? Haa, die ni godfather. Bak kate die sendri. Huhu. Asalnye, Mrmine ni membe die lah. So aku kenal dr Deen @ Russel panggilan manje nk kene sepak die. Haha. Ni fes time aku lepak dgn Mrmine. Sebelum ni borak dlm fesbuk je. Hee. Apsal aku nk tergelak ni? =='


Oke one more. see? Malu malu lagi. Hahahahahaha. Oke baii.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oke tuh jela kot pic yg aku rs mengimbau kenangan aku. Tuh je yg sempat usha. Kang aku godek godek lagi, aku cite lagi eh. Hee. Well, aku nk say thanx ntok sape sape yg pena ade and takde dlm lyfe aku. Frens yg kdg2 dtg dan pergi. But still, thanx sbb pernah ade dlm hidop aku. Kila, Nut, Fifie, Russel. & those yg aku tak sebut, tp korang tau korang pena jd kawan aku. Thanx for everything. Kila, Nut . Thanx sbb korang memang tahan dgn pangai aku. Tenggalam timbul aku. korang kait gak tak bagi lemas. Huhu. Thanx sbb slalu ade kt mane mane je aku perlukan. Kila, time awal knl kau, aku memang ngeri dgn kau. Sbb ko ckp laju gile. Pastu aku tak phm. Haha. Pastu lame lame bilik kau jugak aku asek lepak. Pastu malam malam suke bedstory. Even aku sendiri tak phm cite ape aku bagi kt kau. Haha. Kau Pnut. Ingt lagi tak kite pena gado mase kt matrik psl aku sorokkan mp3 kau. Pastu kau bengang ang tanak tego aku? Hahahaha. Oke yg tuh lawak. Jgn buat buat tak ingtla kau majok dgn aku kn knnn? Haha. Thanx weii sbb kau suke angkut aku sane sini since kite dkt U ni. Even jauh, korang still jugak nk dtg jumpa aku. Fifie, Russel. Korang pn sama. Thanx sbb slalu temankan aku kt UKM yg agak pedalaman tuh. Mane kau menghilang fie? Lame dh aku tak dpt contact kau. Thanx sbb tiap tiap malam kau rajin sgt dtg naik bus pegi Kajai sbb nk temankan aku tido. Huhu. Pastu sanggup amek KMK dgn aku sbb nk temankan aku dlm kelas. :') . Kau Russel. Even aku tak byk sebut psl kau, tp kau tau kau yg slalu ade time aku rs nk marah, sedih, mengamuk, gelak sume. Asek kauuuuu je yg kene mrh dgn aku. Aku pn pelik knp kau takpena mrh dgn aku. Kau jgn dendam tau. And thanx kt kau jugak, sbbkn kau, aku jumpe Apes. Terima kasih kalian!

Dh macam karangan bm dh aku tgk. Sorry sbb terluah perasaan pulak kt sini. Haha. Okkai. Ni jelah kot ntok entry kali nih. Till then. Xooxo.


present, 2011.