بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Si Anonymous ;)

Okai, now nak start writing sket. Hee. Today aku sampai uma lam kul8 pagi. Bertolak dari shahAlam ke aepot lbey kuang lam kul5 pagi. Sgt mantok woo. Tabah jepla kn. Hee. Entry kali nih? Ohh ye, blog mampu menguji kesabaran. Hell yeah. hee. Dear Anonymous, ckpla ape pn eh. Sebab aku memang buat blog nih ntok kau baca andd komen pon. Hoho. Klu sakit hati ngn writing aku, aku memang takkesa pn klu kau nk komen. Hentam pon boleee. Hee. Tp tolongla komen benda yg berkaitan dgn entry aku tao. Tayah nk semak sgtla nk hentam pasal benda laen. Klu nk gk, tulisla kt chatbox tepi tuh, ckp pls wt entry pasal ape ko nk komen tuh eh eh. Aku bole jep. Betol. Siyesla, aku hepy kot. Sebab aku tao, kau hamek berat gk kn pasal aku. Hihi. Agak banggala. Tapi, lg best klu kau pakai akaun google or pape2 korang kn? Senangla sket aku nk tao sape kau. Takan tade kot. Bole buat kot. Free jep pon. Alaa, tayah nk sembunyi sgtla eh. Sebab nnt aku tao jugak. Cmne? Lahh, kate baik sgt. Takanla tatao ape yg kite buat, kate andd tulis nih, sume ade lam angel's list? Komen dgn menuduh pon dikire jugak, rite? Nnt kau knela dtg jumpe aku kn kt mahsyar sbb korang selalu nk cakap bukan-bukan sal aku kn? harhar. Wey, siyes aku mahapkan kau, anonymous. Lagipun, aku takan delete komen-komen kau. Aku tanak aku lupe pesanan kau. Ntahla sape ko sbb asek nk hentam aku jep kn. Hoho. Mesti kau bangga ngn entry aku kali nih, sbb aku nkkkk sgt tao sape kau. Biasala, aku manusia biase kot, penuh ngn pasaan ingin tahu. =.=

Skunk, everytime aku bukak blog nih, aku rasa semangat sket sbb ade org cm kau. Ade jep komen hentaman kau kt aku kn? Tapi atlis adela jugak yg mengomen. So aku taola ade yg membaca. Lagila aku semangat nk menaip. Yeahhh!Gamaknyer, apela kau dendam sgt ngn aku. Opss, dendam ke? Eh, tercurik skill kau pulak. Mahap tao. Aku mintak mahap secara terang kot dgn kau nih. Hee. Hapela aku nih kn anonymous. Baru kene sket dh cm melenting. Mahaplaa. Aduh asek mintak mahap jep aku dgn kau kn? Okeoke. Aku stopla ckp pasal kau eh. Takut nnt ko terharu pulak. Hee. Jadila follower aku. Baru sng sket kau nk stalk apa idea baru aku tulis, okai? Tp, thanx tao sebab tegur aku. Sumpah aku terharu. InsyaAllah, aku akn cuba berubah menjadi lebih baik. Kau pun samela tao. Kite jd baik sesame eh. Kau tayah dhla kutuk-kutuk org eh. Kite bukan same-same perfect pn. Opps, yeke? mungkin kau dh lengkap kot. Okela, aku sorang jep.  Tape, asal hati bersih tao. Hidup nih penuh liku-liku. Klu tersungkur, cepat-cepat bangun eh. Nasihat aku ntok kau pulak :)

kau dan aku

*oke tak? salam perkenalan aw. harhar.
tanak gado2 tao. kite kawan! ;)

Last word, nunyte Anonymous. May you will be my critics ever. Because you maybe, do will make me be a better gals. Jgn marah ngn ape aku tulis nih tao, sbb nih kn blog aku. Kau baca jepla eh .Tq. :DD

You do make my patience UP! yey.