بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Cuba Ini. Motif?

Di suatu tengahhari yg hening, kedengaran satu suara melafazkan satu dialog,

Dulu : " Ni rahsia kita berdua aw "
Kini : " Rahsia nih, kita bertiga jep tao aww "

Motif aku? harhar. Langsung tade motif. harhar lagi. Aku rasa lega, aku rasa secure. Sebab senanyer aku tao, aku tak tinggal kau terkontang-kanting sensorangg. Sebab kite TIGA. Walaopn aku senanyer tak pernah pn tinggalkan kau. Takkesala ape pn kau nk pk and ckp, aku tao kau sendiri tao yg aku akn selalu jep ade anytime you need me. Masa kau nga happy cm sial, takpun masa kau nga sdey cm sial jugak. HAHA. Oke, lame dh aku tak maki dlm blog. Behave Ra, pls. Hee. Bahekk!

Aku pn tatao entry nih ntok sape. Mybe ntok sape sape jep kot. Tak pun ntok kau yg nga baca nih. Aha, Gotcha readingg my blog! HAHAHA. Aku ape jep yg korang kate, yg korang nk. Sebab aku adalah kwn yg fleksibel. Wahh, boleh pulakk. =.=

Kau, jaga kau lelok tao. Sebab aku takot aku tak selalu bole ade ngn kau. Tp kn, klu kau ngn kau nga perlukan aku, aku ada jep tao. Walaopon kau semua rasa aku cm sudah-bertuan-punya-maka-sedang-mabuk-cinta, but friends are somethingg different. Kawan tetap kawan, dorang membahagiakan. Kau, kita semua ada echother tao. Kau ada kau, kau ada kau, aku ada kau, aku ada kau, kn? , Selamanya, kita akan mcm nih, ada ntok semuaa. Jangan bimbanglah, be happy !

Terima kasih Allah, I have my family that close to me, my besties that care about me, && my dok that love me. *huggs .

ILOVEYOUSOFAKKINGGDEMMACC.

sudeh, bai.