بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Percaya Pada Qada' dan Qada

Semalam. masa dalam kelas Titas, Prof Salam yg sgt bestt tuh ckp pasal rukun iman. Bilang punye bilang, " rukun iman ke6, percaya pada qada' dan qada. " Hmm, how come you forgot that Sara? =.= YES! percaya pada qada' dan qada. Semua benda yg berlaku ada hikmah, kn? Dlu, masa org ckp cmtuh kt aku, aku cm xbrp nk percaya sbb its like a kind of comfort. Only comfort. Cm semua bile nk tenangkn ati, msti ckp, alaa, semua berlaku ada hikmah. Tp bile lelame, yup! semua berlaku ada hikmah! And aku mula percaya benda tuh. Oke, senyum sket :) Bila dalam hati ada Allah, InsyaAllah kite akn selalu happy! Biarlaa apa org nk ckp, manusia tade yg sempurna. Yg penting, kite bahagia. Huu. Ya Tuhan, thanx fo everything. Thanx fo what you had taken from me and most grateful for everything that you've given to me. I'm happy. I leave everything to you, because only you know what best for me. Dont make me forget you. So, be happy dgn life. Past is past, present whats matter, rite? Tujuan entry kali nih, aku sendiri tatao. Just aku cukup happy kot skunk. I have my family, my bestfrens, my lalala. HAHAHA. oke stop! Jgn nk nenade lak laa kn kt sini. huu. Senanyer aku nga tggu masa nk p kls jep. Supposedly, kls kul9 td, tp sbb terover slept, and luckyly, fie wat wakeup kol afta die kls td, maka aku terjaga jugak. Tp xsmpt dh nk pegi. Tggu yg nextlaa lak. Sorry mama. Klu mama tao, mst mama ckp, " Haa, bgn lmbt lg. Pastu kls slalu miss " Iskk. Sorry tao mama. Lenkali angah xbuat lg eh eh. Imy maa ;)

psst : layan lagu Cinta itu buta by Armada band. BEST. I swear. :))