بسم الله الرحمن الرحيم

Daisypath Anniversary tickers

fire cracker

Every single content in this heaven is just my stuff . Thalover's things . So , if you're about to bring this stuff out of this cage , every consequences are under your own responsibilities . I dont take responsibility if there are any unsatisfied things that occur because of my writing . I dont really care about what I wrote , & definitely not dealing with it . ;) -

Gohek sket :)

Ish ish . Dh macam blog mayat dh aku tgk blog aku nih . Lagu sebijik cm dlm upacara kebumi org mati kena bunuh , entry pulak , cm ucapan kt org mati kena sembelih . Hish . TUKAR ! Dh mood sedey dh habes . lelebey pulak . So , since aku dh sehat demam nih , Alhamdulillah , aku nk tukarlah blog mayat aku nih kpd blog org idop . Hoho . Yela , 2 hari lepas , stalker terhebat aku , Si Pacat , kol duk komplen jep blog aku nih sedey smpai die nanes-nanes nk bc. HAR HAR . So ntok keselesaan die , knelah tuka sket . Tgk Pacat , ntok ko , aku wt sume . hell-yeah ! Mulia sungguh . Hee . Btw , memandangkan byk sgtlah benda dh jadik kt aku lately ni and aku amek keputusan ntok diamkn diri jep , bukan sbb aku tatao nk ckp ape or takut atau gentar dan sebagainya , but , berbalas-balas entry yg kurang menyenangkan is not my type baby . Tade dpt pape jugak . Buat saket ati org and buat saket ati sendiri jep , kn kn ? Ape slhnyer berdiam diri jep and biarkan ape org nk tulis sal kite . (Eh , terkena cilikah aku ?) HAHAHA . Ala , tak plu kne cili pn nk rs pedas tuh sbb bile org baling cili kt kite pn still jugak rs pns dan pedas . tayah nk tggu mkn pn . HAR HAR . mengarut pulak aku nih . Just , its better rite if tak kaitkan life kite skunk ngn ape dh jd lalu-lalu . Past is past , future whats matter , present shud be better :) I have my own life now . And I'm happy with it . But I cant stop sape-sape yg nk buat aku sedey or saketkan ati aku or aku TERsaket ati sendiri sbb aku mmg tade superpower ntok buat tuh. I dont ask you to be my frens , cz i ordy hv my buddies . So , buat jepla ape nk buat pn , then jgnlah nk kaitkn dgn org laen . Nasihat dirisendiri jugakla sket . Hee . "I never been perfect , but neither have you " bak kate Chaster Linkin Park tuh . suke betol aku maen dgn lagu-lagu nih . HAHAHA . So , tade sapelah yg perfect . sume org ade kelemahan kn ? So , nape nk kua kn keburukan org laen . Simpan sudey . Diam-diam sudey . Its better rite ? Blog mmglah tmpt suka-suki korg nk tulis pape pn , but , we still humans rite ? nape nk burukkan echother . Rite ? Honesty is the best policy , but Humanity is the only way how we cud still standing  . So , show some respect dude . :)


So , you lead yourlife , I lead mine . End Of Discussion .


*Byk pulak SO aku kali nih . HAHAHA .